مطالب مرتبط:
پزشکیان: باید کابینه ای تشکیل دهیم که جلوه وفاق ملی باشد
5 ویژگی برای تشکیل کابینه وفاق ملی
فیلم| پزشکیان؛ از تنفیذ تا تشکیل کابینه
داده هایی تکان دهنده از وضعیت بحران انرژی در ایران/ باباخانی، کارشناس انرژی: آقای پزشکیان انرژی را گران نکنید، میزان مصرف مردم پایین است! مسیری که در بخش انرژی از آن می گویید، اشتباه است/ معاونت انرژی تشکیل شود/ سال قبل 60 میلیارد دلار هزینه تحریمها شد
اجرای زنده موسیقی سرود ملی در مراسم تنفیذ مسعود پزشکیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 19:002024-07-28سياسي

پزشکیان: باید کابینه ای تشکیل دهیم که جلوه وفاق ملی باشد


رییس جمهور، اتحاد و وفاق ملی را رمز موفقیت و غلبه بر مشکلات کشور دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف تعیین شده باید کابینه ای تشکیل دهیم که فارغ از دسته بندی های جناحی جلوه وفاق ملی باشد.

- رییس جمهور، اتحاد و وفاق ملی را رمز موفقیت و غلبه بر مشکلات کشور دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف تعیین شده باید کابینه ای تشکیل دهیم که فارغ از دسته بندی های جناحی جلوه وفاق ملی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود پزشکیان عصر یکشنبه هفتم مرداد 1403 در نخستین جلسه هیأت دولت پس از مراسم تنفیذ ریاست جمهوری، ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت و تشکر از زحمات و خدمات اعضای کابینه دولت سیزدهم طی سه سال گذشته، اتحاد و وفاق ملی را رمز موفقیت و غلبه بر مشکلات کشور عنوان کرد و افزود: اینکه گاهاً گفته می شود برخی مسئولان دولت با یکدیگر اختلاف دارند، برای من نامفهوم است، زیرا ما چشم انداز روشن و سیاست های تعریف شده ای داریم که باید به طرف آن حرکت کنیم، اگر برنامه ای نوشته ایم که علمی، روشمند و منطبق بر الگوهای موفق و تجربه شده بین المللی است و بر روی اجرای آن نیز اجماع وجود دارد دیگر اختلاف و دعوا معنا ندارد.

رییس جمهور با بیان اینکه تقوا یعنی تلاش برای حرکت بدون خطا، اتخاذ تصمیم درست و اجرای آن برای رضای خدا گفت: ریشه همه اختلافات و مشاجرات هوای نفس است و اگر


برچسب ها: غلبه بر مشکلات - مشکلات کشور - رمز موفقیت - کابینه - موفقیت - مشکلات - تشکیل
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان: باید کابینه ای تشکیل دهیم که جلوه وفاق ملی باشد

پزشکیان: باید کابینه ای تشکیل دهیم که جلوه وفاق ملی باشد