مطالب مرتبط:
پرستاران سه بیمارستان یزد، رسیدگی به مطالبات این صنف را خواستار شدند + فیلم
تداوم اعتصاب پرستاران در سایه نگاه امنیتی به مطالبات کادر درمان
رسیدگی های قضایی باید الکترونیکی و هوشمند باشد
تابش، نماینده ادوار مجلس: کابینه پیشنهادی دولت پزشکیان بر مبنای وفاق ملی است/ تلاش رییس جمهور در جهت تعقیب خواسته ها و مطالبات مردم است/ اینکه ترکیب کابینه چگونه باشد، ایشان ملاحظاتی دارد و با موانع و مشکلاتی برخورد کرده است
پرداخت 100 میلیارد تومان مطالبات گندمکاران چهارمحال و بختیاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 13:152024-08-12سياسي

مطالبات پرستاران را از مجاری قانونی رسیدگی می کنیم


معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد: مطالبات پرستاران که در حوزه اختیارات ما بوده، انجام شده و ما بقی به صورت کشوری در حال پیگیری است.

ابولحسینی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد گفت: بر اساس اختیارات و منابعی که داشتیم سعی کردیم بخشی از مطالبات را انجام دهیم، اما برخی درخواست ها خارج از اختیارات دانشگاه است و نیاز به مصوبات کشوری دارد.

وی با بیان اینکه این مطالبات باید از طریق وزارت بهداشت، دولت و یا حتی مجلس پیگیری شود، افزود: مطالبات پرستاران را منعکس می کنیم تا بتوانیم درخواست های آنان را از مجاری قانونی پیگیری کنیم.

ابولحسینی به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی یزد در پی درخواست های پرستاران اشاره کرد و ادامه داد: پرداخت تعرفه پرستاری را از شهریور سال گذشته به صورت قطعی شروع و از حالت علی الحساب خارج کردیم.

ماه های ابتدایی سال هم که به صورت علی الحساب پرداخت شده، ما به التفاوت آن حساب و در حال پرداخت می باشد که الان سه ماه اول آن پرداخت شده است.

معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه اصلاح ساعت اضافه کار یک موضوع کشوری است، اظهار داشت: پیگیر هستیم تا بتوانیم مجوز را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گرفته و مبلغ ساعت اضافه کار را افزایش دهیم ولی در عین حال


برچسب ها: مطالبات پرستاران - دانشگاه علوم پزشکی یزد - مطالبات - دانشگاه علوم پزشکی - پرستاران - علوم پزشکی یزد - اختیارات
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات پرستاران را از مجاری قانونی رسیدگی می کنیم

مطالبات پرستاران را از مجاری قانونی رسیدگی می کنیم