مطالب مرتبط:
فیلم | خدمات رسانی موکب پیامبر اعظم(ص) به زائران اربعین
فیلم/ خدمات رسانی موکب سیدالشهدای سیرجان به زائران اربعین حسینی
میزبانی موکب کانون پرورش فکری لرستان از زائران کوچک اربعین + عکس
موکب شهدای فولاد خوزستان بزرگ ترین موکب مرز چذابه به صورت شبانه روزی پذیرای زائران اربعین است
گزارشی از خدمات فعالان کانون های مساجد استان خراسان شمالی به زائران اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 12:202024-08-20اقتصادي

تأمین آب و برق موکب های لرستان برای ارائه خدمات به زائران اربعین


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از تأمین آب و برق موکب های این استان در داخل و مرزها برای ارائه خدمات به زائران اربعین خبر داد.

- خرم آباد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از تأمین آب و برق موکب های این استان در داخل و مرزها برای ارائه خدمات به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر اکبریان صبح امروز دوشنبه در گفت وگو با رسانه ها اشاره به اهمیت اربعین در ابعاد مختلف، این حرکت را ارزشمند دانست و اظهار داشت: خوشبختانه صنعت آب و برق استان در اربعین امسال خدمات مناسبی را برنامه ریزی کرده است به طوری که هم در داخل استان و هم در مرزهای تعیین شده، تیم های امدادی و تجهیزات لازم مستقر شده است.

وی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب علاوه بر تأمین آبرسانی و اجرای شبکه فاضلاب موکب های سطح استان به خصوص در مسیر زائران اربعین، هفت دستگاه تانکر آب رسان، دو تیم امدادی و اتفاقات را در مرز مهران، برای ارائه خدمات مستقر کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، ادامه داد: همچنین در بخش فرهنگی علاوه بر حضور ائمه جماعت صنعت آب و برق در مرزهای تعیین شده، مراسم ویژه در داخل شرکت ها در دستور کار قرار گرفته است.

اکبریان، عنوان کرد: شرکت آب منطقه ای هم علاوه بر ارسال آب های بسته بندی، اکیپی از همکاران برای ارائه خدمات به مرز اعزام کرده است،


برچسب ها: زائران اربعین - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب - اربعین - آب و فاضلاب لرستان - ارائه خدمات - آب و فاضلاب
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب و برق موکب های لرستان برای ارائه خدمات به زائران اربعین

تأمین آب و برق موکب های لرستان برای ارائه خدمات به زائران اربعین