مطالب مرتبط:
فراخوان جایزه ادبی مرید محمدی در چهارمحال و بختیاری منتتشر شد
«جمعه های خشم» در پنج استان کشور برگزار می شود
نشست تخصصی فصلی معاونین آموزش استان مازندران برگزار شد
نشست مدیران مرکز خدمات جنوب کشور با مشارکت 7 استان به میزبانی یاسوج برگزار شد
مسابقات اوتللو بازنشستگان کشوری استان خوزستان برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 12:202024-08-03فرهنگي

جایزه ادبی زنده یاد مرید محمدی در استان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جایزه ادبی زنده یاد مرید محمدی از مفاخر شعر و ادب با عنوان «نامه ای به همسرم» در استان خبر داد.

- شهرکرد-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جایزه ادبی زنده یاد مرید محمدی از مفاخر شعر و ادب با عنوان نامه ای به همسرم در استان خبر داد.

پیام احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در راستای تبیین و تأکید بر مؤلفه های هویت ایرانی اسلامی و توجه و تأکید بر نقش بنیادین خانواده و خانواده محوری در حیات فرهنگی جامعه، جایزه ادبی زنده یاد مرید محمدی از مفاخر شعر و ادب استان را با عنوان نامه ای به همسرم برگزار می کند.

وی در خصوص موضوع و رویکرد اجرایی این جایزه ادبی، افزود: رویداد ادبی نامه ای به همسرم با محوریت شعر و نثر و بنا به موضوعات در نظر گرفته شده به صورت رقابتی و در گستره چهارمحال و بختیاری برگزار می شود، پاسداشت و قدردانی از مقام همسر و همچنین زندگی عاشقانه بر مبنای زیست عفیفانه ، موضوعات این جایزه ادبی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط اختصاصی شرکت در فراخوان، ادامه داد: در بخش شعر آثار در تمامی قالب های شعری پذیرفته می شود و محدودیتی در این زمینه وجود ندار


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - چهارمحال و بختیاری - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - جایزه ادبی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ادبی زنده یاد مرید محمدی در استان برگزار می شود

جایزه ادبی زنده یاد مرید محمدی در استان برگزار می شود