مطالب مرتبط:
سارقان حرفه ای و سابقه دار در استان اصفهان کنترل الکترونیکی می شوند
اجرای طرح واکسیناسیون پنوموکوک در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
لزوم اجرای طرح های آبخیزداری برای جلوگیری از مرگ آبخوان ها
افتتاح و آغاز اجرای 16 طرح در هفته دولت
اجرای 15 طرح آبرسانی در شهرستان خدابنده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 15:102024-08-11سياسي

اجرای طرح کنترل الکترونیکی سارقان حرفه ای و سابقه دار


رییس کل دادگستری استان اصفهان در نشست ستاد کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار از تشدید مراقبت ها و اقدامات کنترلی مجرمین سابقه دار خبر داد و گفت: در این طرح که به پیشنهاد فراجا و موافقت رییس قوه قضاییه در حال اجرا است مجرمان و سارقان حرفه ای و سابقه دار مشمول با نصب پابند الکترونیکی، مورد پایش و کنترل قرار می گیرند.

حجت الاسلام اسدالله جعفری افزود: با پیگیری های پلیس آگاهی استان 210 نفر از سارقان در استان اصفهان مشمول برای اجرای این طرح، شناسایی شده اند که از این تعداد به 110 نفر، پابند الکترونیک نصب شد.

وی گفت: با اجرای کامل این طرح، شاهد افزایش امنیت در جامعه و کاهش وقوع جرائم و به تبع آن کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی و افزایش سرعت در رسیدگی ها خواهیم بود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: لازمه اجرای صحیح و کامل این طرح، همراهی و همکاری نهادهایی، چون بیمه، ادارات ثبت احوال، بهداشت و دستگاه های دیگر و یکی از مصوبات ستاد، الزام این نهاد ها به انجام همکاری های لازم در اجرای این طرح بوده است.

رییس ستاد کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار استان با اشاره به آسیب های جدی کالای قاچاق که خودرو های به اصطلاح شوتی به اقتصاد وارد می کنند و همچنین خطرات و حوادثی که رانندگان این خودرو ها در جاده ها برای افراد به وجود می آورند، بر اجرای


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - استان اصفهان - سابقه دار - رییس کل دادگستری - دادگستری استان - الکترونیک - سارقان حرفه ای
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کنترل الکترونیکی سارقان حرفه ای و سابقه دار

اجرای طرح کنترل الکترونیکی سارقان حرفه ای و سابقه دار