مطالب مرتبط:
قیمت انواع میوه و صیفی جات در مشهد (24 مرداد 1403) | بادمجان را چند بخریم؟
پیش بینی جدید رییس اتحادیه از قیمت مسکن
راز تغییر ساعتی قیمت ها در بازار میوه و تره بار چیست؟/ قیمت های سلیقه ای به میادین میوه و تره بار رسید
ویدئو| بغض معاون اجرایی رییس جمهور هنگام توضیح درباره مشکلات کشور
اتحادیه اروپا یورش وزیر تندروی صهیونیست به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 13:552024-08-14اقتصادي

توضیح رییس اتحادیه فروشندگان میوه درباره گرانفروشی/ الگوی خرید میوه و صیفی جات تغییر کرده است


رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ضمن اشاره به افزایش قیمت برخی کالاهای پر مصرف و اینکه افرادی در این صنف به اسم کالای با کیفیت گرانفروشی می کنند، - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ضمن اشاره به افزایش قیمت برخی کالاهای پر مصرف و اینکه افرادی در این صنف به اسم کالای با کیفیت گرانفروشی می کنند، در حالی که این موضوع مشمول همه فروشندگان نمی شود درباره تغییر الگوی خرید در کشور نیز به ارائه توضیحاتی پرداخت.

اسدالله کارگر- رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی- در گفت وگو با ایسنا، با توجه به قیمت گذاری میوه ها و صیفی جات درباره نرخ سود افزوده بر محصولات اظهار کرد: سود مصوب شده 35 درصد است اما بر اساس محاسبات انجام شده از این 35 درصد تنها 9 درصد سود برای خرده فروشان باقی می ماند چرا که ضایعات میوه و محصولات این چنینی بسیار زیاد است و در بسیاری از مواقع تنها نصف محصول به فروش می رسد و باقی آن ضایعات است و از آن میزان سود نیز حقوق کارگر و بیمه را نیز محاسبه می کنند.

وی درباره الگوی خریداری میوه اظهار کرد: به طور کلی حدود دو سال است که رویه خرید میوه تغییر کرده است.

در گذشته مردم برخی موارد را رعایت نمی کردند.

میوه نیز همچون بسیاری از کالاهای دیگر فراوان و ارزان بود.


برچسب ها: اتحادیه فروشندگان - رییس اتحادیه - میوه و سبزی - اتحادیه - میوه - گرانفروشی - افزایش قیمت
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس اتحادیه فروشندگان میوه درباره گرانفروشی/ الگوی خرید میوه و صیفی جات تغییر کرده است

توضیح رییس اتحادیه فروشندگان میوه درباره گرانفروشی/ الگوی خرید میوه و صیفی جات تغییر کرده است