مطالب مرتبط:
وزیر کشور وارد گیلان شد
وزیر کشور وارد گیلان شد
راهنمای کامل پرداخت عوارض خروج از کشور در سال 1403 | هزینه عوارض از خروج از کشور در هر بار سفر خارجی | چه کسانی از پرداخت عوارض خروج از کشور معافند؟
وزیر کشور: داعش برای این درست شد که اربعین ها را نداشته باشیم
وزیر نیرو درباره آثار افزایش دمای کشور هشدار داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 13:202024-08-06سياسي

سفر وزیر کشور به گیلان


دکتر احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی پیش با استقبال استاندار گیلان و مسئولان استان از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت وارد گیلان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر احمد وحیدی وزیرکشور دقایقی پیش با استقبال دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان استان، به فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت وارد شد.

سخنرانی در هفتمین مراسم سالگرد فرمانده نخبه گیلانی جبهه مقاومت شهید سردار مرتضی حسین پور، بازدید و افتتاح 4 طرح عمرانی عمرانی و رونمایی از چند طرح علمی شامل رونمایی از سامانه جامع هوشمند و تخصصی سازی سازمان های مردم نهاد و دانشگاه پدافند از مهم ترین برنامه های وزیر کشور در سفر امروز به گیلان است.

پست 230 کیلووات شهید حق بین رشت، سد فخرآباد، تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان و کشتارگاه مرغ سپید ماکیان کومله لنگرود از طرح هایی عمرانی است که امروز با حضور دکتر وحیدی وزیر کشور در گیلان به بهره برداری می رسد.


برچسب ها: گیلان - فرودگاه بین المللی - استاندار گیلان - وزیر کشور - استان - بین المللی - سردار جنگل
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر کشور به گیلان

سفر وزیر کشور به گیلان