مطالب مرتبط:
پیشروی اوکراینی ها در غرب روسیه و پیشروی روسها در شرق اوکراین
فوربس: نیروهای اوکراینی آسیب پذیرتر می شوند
فوربس: اوکراینی ها در حمله به کورسک تلفات سنگینی متحمل شده اند
عباس عراقچی: وزارت امور خارجه را سنگری می بینم برای دفاع از امنیت و منافع این ملت با جان و دل/ عضو هیچ دسته و جناحی نیستم و دیپلمات وفادار به انقلاب و ملتم باقی می مانم/ نه به تعجیل، نه به مذاکرات فرسایشی برای رفع تحریم
خطیب، وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات در دفاع از خود چه گفت؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 15:302024-08-18بين الملل

گزارش وزارت دفاع روسیه از شکست نیروهای اوکراینی در «کورسک»


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد یکی از یگان های ارتش این کشور در حال «شناسایی و انهدام گروه های خرابکار دشمن» در جنوب شهرک های الکسیفسکویه، سافونوفکا و شپتوخوفکا واقع در منطقه «کورسک» روسیه است.

- گزارش وزارت دفاع روسیه از شکست نیروهای اوکراینی در کورسک وزارت دفاع روسیه اعلام کرد یکی از یگان های ارتش این کشور در حال شناسایی و انهدام گروه های خرابکار دشمن در جنوب شهرک های الکسیفسکویه، سافونوفکا و شپتوخوفکا واقع در منطقه کورسک روسیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه و در تازه ترین به روزرسانی خود از اوضاع میدانی در نبرد با اوکراین عنوان کرد: حملات نیروهای مسلح اوکراین در شهرک های کوماروفکا، اولگووکا، روسسکویه و چرکاسکویه پورچنویه دفع شده است.

هم چنین نیروهای اوکراینی یک تانک، پنج خودروی زرهی رزمی، یک خودروی مهندسی برای رفع موانع و بیش از 30 پرسنل نظامی را از دست دادند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از وزارت دفاع روسیه گزارش داد: علاوه بر این، مواضع و تجهیزات دشمن در مناطق شهرک های بورکی، فاناسیفکا، چرکاسکایا کونوپلکا، نوویوانوفکا، میخایلوفکا و اسناگوست مورد حمله قرار گرفت.

طبق آنچه این وزارتخانه گزارش داده است، نیروهای مسلح اوکراین طی 24 ساعت گذشته بیش از 300 پرسنل نظامی و 27 خودروی زرهی از جمله 6 تانک و یک پرتاب


برچسب ها: وزارت دفاع روسیه - وزارت دفاع - اوکراین - روسیه - وزارت - کورسک - دفاع
آخرین اخبار سرویس:

گزارش وزارت دفاع روسیه از شکست نیروهای اوکراینی در «کورسک»

گزارش وزارت دفاع روسیه از شکست نیروهای اوکراینی در «کورسک»