مطالب مرتبط:
تلاش برای افزایش ضریب اشتغال پذیری دانشجویان در طرح فرهنگی زیست بوم کسب و کار
پرداخت 6 هزار میلیارد تسهیلات برای طرح نهضت ملی مسکن
سرعت گیری طرح های نهضت ملی مسکن
افتتاح طرح ملی «ورزش و مردم» در لرستان
پیام تبریک نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پی کسب نشان ملی سرو توسط دانشگاه ارومیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 08:502024-07-25سياسي

طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها


اولین دوره «طرح ملی توانمندسازی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسری کشور»از تاریخ 10 لغایت 28 مردادماه در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می شود.

- تبریز-اولین دوره طرح ملی توانمندسازی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسری کشور از تاریخ 10 لغایت 28 مردادماه در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اولین دوره طرح ملی مهارت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر (آزاده، جانباز، همسر و فرزند شهید، آزاده و جانباز بالای 25% و رزمندگان) توسط اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در مردادماه سال جاری با میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز در تابستان 1403 و 36 رشته هنری و مهارتی برگزار می شود.

این دوره مهارت افزایی و توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر شامل کارگاه های آموزشی مهارت در رشته های فنی و هنری می باشد که دانشجویان در پایان دوره در رشته ای که شرکت نموده اند صاحب مهارت اولیه خواهند شد و زمینه مهارتی و شغلی فراهم می شود تا دانشجو بتوانند در حین تحصیل یا پس از فراغت از تحصیل، کسب وکار خود را راه اندازی کند.

این طرح طی 10 روز و در دو بازه زمانی 10 تا 19 مردادماه ویژه دانشجویان پسر و 19 تا 28 مردادماه ویژه دانشجویان دختر برگزار خواهد شد و برگزاری دوره کاملاً رایگان بو


برچسب ها: دانشجویان شاهد و ایثارگر - دانشجویان شاهد - شاهد و ایثارگر - دانشگاه هنر اسلامی تبریز - دانشجویان - دانشگاه - ایثارگر
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها

طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها