مطالب مرتبط:
موکب های قرآنی تک نفره میزبان زائران اربعین حسینی(ع)
بسیج کلیه امکانات حوزه راه و شهرسازی برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی (ع)
سازوکار ارائه خدمات موکب داران در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) تشریح شد
سازوکار ارائه خدمات موکب داران در راهپیمایی اربعین حسینی تشریح شد
ثبت نام بیش از 66 هزار متقاضی سفر اربعین حسینی در خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 08:552024-07-31سياسي

راه اندازی850 موکب در مرزهای خوزستان به مناسبت اربعین حسینی


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از راه اندازی 850 موکب ایرانی بین راهی، در مرزهای شلمچه و چذابه و همچنین کشور عراق برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از راه اندازی 850 موکب ایرانی بین راهی، در مرزهای شلمچه و چذابه و همچنین کشور عراق برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: در سال جاری از 25 محرم تا 30 محرم زمان استقرار مواکب و از اول صفر شروع خدمات به زائرین خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: زائران اربعین سیدالشهداء(ع) مهمانان عزیز ما مردم خوزستان هستند و برای میزبانی از زائران اربعین حسینی همچون سال ‎های گذشته و حتی بهتر از گذشته، آماده هستیم.

رییس کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان گفت: در سال گذشته به صورت رفت و برگشت حدود سه میلیون زائر از پایانه های استان تردد داشتند و ان شاءالله امسال برای تردد چهار میلیون زائر آماده هستیم.

موسوی ادامه داد: به منظور پذیرایی کامل از زائرین اربعین حسینی، از ابتدای ورودی شهرستان های ایذه، بهبهان، هندیجان و اندیمشک تا شهرهای طول مسیر منتهی به پایانه ها، مواکب، حسینیه ها و مساجد برای اسکان و تغذیه زائرین اربعین در نظر گرفته شده است.


برچسب ها: زائران اربعین حسینی - زائران اربعین - ستاد بازسازی عتبات عالیات - اربعین حسینی - رییس ستاد بازسازی عتبات - خوزستان - بازسازی عتبات عالیات
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی850 موکب در مرزهای خوزستان به مناسبت اربعین حسینی

راه اندازی850 موکب در مرزهای خوزستان به مناسبت اربعین حسینی