مطالب مرتبط:
اعزام 100 گروه جهادی به 5 شهرستان محروم لرستان
اعزام 100 گروه جهادی به مناطق محروم لرستان
اعزام بیش از 100 گروه جهادی به 5 شهرستان محروم لرستان
مدارس مشهد فردا دوشنبه (8 مرداد 1403) تعطیل شد | ممنوعیت فعالیت های ورزشی
فعالیت های آموزشی در کلیه مدارس خراسان رضوی فردا تعطیل است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 10:052024-07-29اقتصادي

فعالیت 100 گروه جهادی برای مرمت مدارس کرمانشاه در تابستان


رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از فعالیت 100 گروه جهادی برای تعمیر و تجهیز مدارس کرمانشاه در تابستان امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از فعالیت 100 گروه جهادی برای تعمیر و تجهیز مدارس کرمانشاه در تابستان امسال خبر داد.

امیرحمزه خزایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان در راستای تعمیر و تجهیز مدارس استان در تابستان امسال با حضور گروه های جهادی، اظهارکرد: برای اجرای این طرح حدود 100 گروه جهادی پای کار هستند که تعداد اعضای این گروه ها بین پنج تا 10 نفر است.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی با حضور در مدارس مناطق کم برخوردار استان این مدارس را آماده حضور دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خواهند کرد، افزود: امسال گروه های جهادی کار رنگ آمیزی کلاس های درس و انجام تعمیرات جزیی مربوط به میز و نیکمت ها را در 150 مدرسه استان انجام خواهند داد و پیش بینی می شود این طرح در حدود 800 کلاس درس استان اجرایی شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه یادآور شد: تابستان سال گذشته نیز کار شاداب سازی و تعمیرات جزیی در حدود 800 کلاس درس استان در مناطق کم برخوردار توسط گروه های جهادی انجام شد.


برچسب ها: کرمانشاه - رییس سازمان بسیج سازندگی - گروه های جهادی - گروه جهادی - سازمان بسیج سازندگی - گروه - رییس سازمان بسیج
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 100 گروه جهادی برای مرمت مدارس کرمانشاه در تابستان

فعالیت 100 گروه جهادی برای مرمت مدارس کرمانشاه در تابستان