مطالب مرتبط:
تولد نوزاد 770 گرمی در بیمارستان علوی اردبیل
محور اردبیل ـ گرمی نقطه حادثه خیز ندارد
اجرای 800 میلیارد ریال روکش آسفالت در مسیر اردبیل-گرمی
فرزندآوری 3000 زوج در مرکز ناباروری قفقاز اردبیل
رسالت جهاد دانشگاهی تبدیل علم به فناوری و خلق ثروت است/ وضعیت آب شرب اردبیل بهبود می یابد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 09:352024-08-05پزشكي

نوزاد 770 گرمی در بیمارستان علوی اردبیل متولد شد


عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: نوزادی که با وزن 770 گرم در بیمارستان علوی اردبیل متولد شده بود با حال عمومی خوب و مناسب مرخص شد.

- لیدا قربانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: نوزادی که با وزن 770 گرم در بیمارستان علوی اردبیل متولد شده بود، پس از درمان و مراقبت های ویژه با حال عمومی خوب و با وزن یک کیلو و 600 گرم مرخص شد.

وی تصریح کرد: چند ماه گذشته در بیمارستان علوی اردبیل نوزاد 25 هفته با وزن تولد 770 گرم از یک مادر 36 ساله اهل آستارا در زایمان دوم که دچار عوارض بارداری و زایمان زودرس شده بود، به دنیا آمد.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: این نوزاد که پس از تولد دچار مشکل تنفسی شدید و عفونت شده بود، تحت درمان قرار گرفت و در طول درمان به علت نارسی شدید و عدم تحمل شیر دچار عوارض شدید گوارشی شد.

این فوق تخصص نوزادان با قدردانی از مجموعه کارکنان بیمارستان علوی به ویژه پرستاران دلسوز این بیمارستان افزود: خوشبختانه با تدابیر درمان مناسب و پس از سه ماه بستری و مراقبت های ویژه، این نوزاد با وزن گیری مناسب و وزن حدود یک کیلو و 600 گرم و با حال عمومی خوب از بیمارستان علوی مرخص شد.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی استان - عضو هیأت علمی دانشگاه - دانشگاه علوم پزشکی - اردبیل - عضو هیأت علمی - بیمارستان - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

نوزاد 770 گرمی در بیمارستان علوی اردبیل متولد شد

نوزاد 770 گرمی در بیمارستان علوی اردبیل متولد شد