مطالب مرتبط:
این روزها همه منبع آگاه شده اند، شما چطور؟ | چرا برای انتشار اخبار جزییات ترور اسماعیل هنیه دوباره چرخ را از اول اختراع می کنید؟
با اهتزاز پرچم سرخ انتقام ایران در برابر ترور اسماعیل هنیه اعلام جنگ می کند؟
با اهتزاز پرچم سرخ انتقام ایران در برابر ترور اسماعیل هنیه اعلام جنگ می کند؟
علت دفن اسماعیل هنیه در قطر چیست
شکوفایی صندوق های طلا در روز خونین بورس/ آمادگی طلای 18 عیار برای 4 میلیونی شدن/ سبز شدن ادامه صعود طلای جهانی در گرو واکنش ایران به ترور اسماعیل هنیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 12:152024-08-04بين الملل

تحلیلگر صهیونیست: چرا «اسماعیل هنیه» در قطر ترور نشد؟


یک روزنامه نگار صهیونیست ترور فؤاد شکر و اسماعیل هنیه را بی ارتباط با هم خواند و به عواملی که باعث شد هنیه در قطر ترور نشود، اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، رونین برگمان روزنامه نگار و تحلیلگر رژیم صهیونیستی گفت که ترور اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران بعد از چند ماه برنامه ریزی انجام شده و زمان بندی این ترور ارتباطی با ترور فؤاد شکر از فرماندهان حزب الله لبنان نداشته است.

این روزنامه نگار صهیونیست با اشاره به اینکه چرا تل آویو عملیات ترور را در قطر انجام نداده است، تصریح کرد که رژیم صهیونیستی نگران توقف میانجی گری قطر در پرونده آتش بس و تبادل اسرا بود و به همین علت ترور را در جایی خارج از این کشور انجام داد.

این نویسنده صهیونیست ابراز داشت که انجام این ترورها احتمالاً باعث افزایش تنش و تقابل بین تل آویو با دولت ها و سازمان های مربوط به محور مقاومت خواهد شد.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز نوشت که سرزمین های اشغالی از ترس واکنش انتقام جویانه ایران نسبت به ترور شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران در حالت آماده باش کامل قرار گرفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی تمامی مرخصی ها را در تمام یگان های نظامی و آموزشی خود لغو کرده است.


برچسب ها: صهیونیست - روزنامه نگار صهیونیست - ترور - اسماعیل هنیه - روزنامه نگار - روزنامه - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر صهیونیست: چرا «اسماعیل هنیه» در قطر ترور نشد؟

تحلیلگر صهیونیست: چرا «اسماعیل هنیه» در قطر ترور نشد؟