مطالب مرتبط:
ثبت دمای 48 درجه در استان اصفهان/ هوا گرم تر و غبار آلودتر می شود
گرما در اصفهان رکورد زد/ ثبت دمای 48 درجه در خوروبیابانک
دمای هوای 11 شهر بوشهر به بالای 40 درجه رسید
دمای این استان بالای 48 درجه می ماند
آب و فاضلاب کشور: هر درجه دمای بالای 40 درجه 5 درصد مصرف آب را افزایش می دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 21:202024-07-27اجتماعي

ثبت دمای بالای 40 درجه در 21 شهرستان اصفهان


امروز بیشینه دما بالاتر از 40 درجه در 21 شهرستان استان اصفهان ثبت شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: امروز بیشینه دما بالاتر از 40 درجه در 21 شهرستان استان اصفهان ثبت شد که بین 2 تا 5 درجه بالاتر از میانگین بوده است.

منصور شیشه فروش  با اشاره به تقویت توده هوای گرم جنب حاره ای در استان اصفهان افزود: در خوروبیابانک و چوپانان با 47 درجه، زواره، بادرود و مهاباد با 45 درجه، کاشان و آران و بیدگل با 44 درجه، اصفهان و ورزنه با 43 درجه بیشترین دما ثبت شد.

شیشه فروش ادامه داد: افزایش دمای کمینه ها در شهرهای خور و بیابانک با دمای 33، اردستان 30، اصفهان 28، مهاباد 31، انارک 32، چوپانان و زواره 31 و بادرود با 29 درجه ثبت شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: روز یکشنبه نیز شرایط جوی و الگوی گرم تابستانی در استان تداوم دارد و به تدریج از روز دوشنبه شاهد کاهش یک تا 2 درجه ای دما در سطح استان خواهیم بود.

وی  گفت: تشدید سرعت باد از روز دوشنبه در مناطق شمالی و شرق استان موجب خیزش کانون های گردوخاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش میدان دید و افزایش غلظت آلاینده های جوی و قرارگرفتن شاخص آلاینده ها در وضعیت ناسالم برای عموم در روز سه شنبه خواهد شد.


برچسب ها: اصفهان - مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - استان اصفهان - استانداری اصفهان - استان - بحران استانداری
آخرین اخبار سرویس:

ثبت دمای بالای 40 درجه در 21 شهرستان اصفهان

ثبت دمای بالای 40 درجه در 21 شهرستان اصفهان