مطالب مرتبط:
پایداری شبکه توزیع آب تهران با رکوردزنی مصرف
هر چه می توانید از این نان مصرف کنید و بیماری قند خون را در یک ماه درمان کنید
هر چه می توانید از این نان مصرف کنید و بیماری قند خون را در یک ماه درمان کنید
اولین تصویر از سربازی که در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید
واکنش جدید مبینا نعمت زاده ؛ مبینا به رشته تغذیه در تاریخ خاصی رضایت داد ! | مجری تلویزیون: آنقدر در ورزش درگیری می شوی که وقت پزشکی خواندن نخواهی داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 09:302024-08-17پزشكي

تکذیب توزیع خون تاریخ مصرف گذشته در بلوچستان


رییس هیئت مدیره انجمن تالاسمی سیستان و بلوچستان گفت: در تمام استان، پوشش صددرصدی کیسه های فیلتردار خون و پایش سلامت خون ها برای بیماران تالاسمی انجام می گیرد و تزریق خون های تاریخ گذشته در بلوچستان را تکذیب می کنیم.

- رییس هیئت مدیر انجمن تالاسمی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تکذیب توزیع خون تاریخ مصرف گذشته در بلوچستان ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس هیئت مدیره انجمن تالاسمی سیستان و بلوچستان گفت: در تمام استان، پوشش صددرصدی کیسه های فیلتردار خون و پایش سلامت خون ها برای بیماران تالاسمی انجام می گیرد و تزریق خون های تاریخ گذشته در بلوچستان را تکذیب می کنیم.

زهرا قلجایی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص شایعه رسانه های معاند که مدعی شده اند در مراکز تزریق خون بخش تالاسمی در بلوچستان از خون های تاریخ مصرف گذشته و یا در حال انقضا برای بیماران استفاده می شود، اظهار کرد: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و کاملا کذب است.

وی با اشاره به اینکه رسانه های معاند هیچ وقت خیر مردم ایران را نمی خواهند و با اخبار دروغ به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم هستند، اظهار کرد: پوشش صددرصدی کیسه های فیلتردار خون و آزمایش های سرولوژی اختصاصی برای گرفتن خون هم فنوتیپ که کمترین عوارض را دارد و راه اندازی آزمایش های NAT برای پایش سلامت خون از بهترین اقد


برچسب ها: بلوچستان - سیستان و بلوچستان - تالاسمی - انجمن تالاسمی - بیماران تالاسمی - تزریق خون - تاریخ
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب توزیع خون تاریخ مصرف گذشته در بلوچستان

تکذیب توزیع خون تاریخ مصرف گذشته در بلوچستان