مطالب مرتبط:
نخستین مرکز خرید نیشابور از آتش نشانی تاییدیه ایمنی گرفت
نخستین مرکز خرید نیشابور از آتش نشانی تاییدیه ایمنی گرفت
آتش سوزی در بیمارستان نوشهر؛ تجهیزات آی سی یو در شعله ها سوخت+فیلم
صرفه جویی عجیب پاریس در برگزاری المپیک/ فرانسوی های خسیس! +عکس
800 میلیارد ریال برای تجهیزات شهربازی بجنورد تخصیص یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 09:002024-08-13حوادث

صرفه جویی 45 میلیارد ریالی آتش نشانی نیشابور با تعمیر تجهیزات


سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور در قالب تعمیر تجهیزات امداد و نجات جاده ای بیش از 45 میلیارد ریال صرفه جویی کرده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: آتش نشانی نیشابور سه مجموعه امداد و نجات جاده ای شامل قیچی، بازکننده و دیگر تجهیزات جانبی داشت که هر سه مجموعه از کارافتاده و بلااستفاده بود.

ابوالفضل اسدی افزود: کشور سازنده این تجهیزات پس از اعمال تحریم ها نمایندگی خود را از ایران برده بود از این رو امکان تعمیر اقلام یاد شده وجود نداشت در حالی که سازمان نیازمند استفاده از این تجهیزات بود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: به همت شرکت های دانش بنیان داخلی تجهیزات یاد شده مهندسی معکوس شد و همه اقلام ذکر شده با هزینه هزار و 500 میلیارد ریال تعمیر و به چرخه عملیات بازگشت و در حقیقت آتش نشانی نیشابور از خرید سه مجموعه امداد و نجات به ارزش 450 میلیارد ریال بی نیاز شد.

اسدی افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور با 115 نیروی عملیاتی، هفت ایستگاه آتش نشانی در شهر نیشابور و 2 پست عملیاتی در شهرک صنعتی عطار و مجتمع فولاد خراسان دارد.


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - سازمان آتش نشانی - شهرداری نیشابور - آتش نشانی - تجهیزات - رییس سازمان آتش نشانی - نیشابور
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 45 میلیارد ریالی آتش نشانی نیشابور با تعمیر تجهیزات

صرفه جویی 45 میلیارد ریالی آتش نشانی نیشابور با تعمیر تجهیزات