مطالب مرتبط:
کاملا هریس از تحریم تسلیحاتی رژیم صهیونیستی حمایت نکرد
آمریکا مراسم سالگرد بمباران اتمی ناگازاکی را در حمایت از صهیونیست ها تحریم کرد
مطالبه گری اصحاب رسانه در حمایت از سرمایه گذاران مؤثر است
حمایت از صنایع کوچک موجب اشتغالزایی و رونق اقتصادی می شود
حمایت از صنایع کوچک موجب اشتغالزایی و رونق اقتصادی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 16:052024-08-09سياسي

حمایت از صنایع کوچک و متوسط در خنثی کردن تحریم ها مؤثر است


امام جمعه فین با بیان اینکه سرمایه گذاران برای توسعه اقتصادی منطقه در صنایع کوچک سرمایه گذاری کنند، گفت: حمایت از صنایع کوچک و متوسط در خنثی کردن تحریم ها مؤثر است.

- بندرعباس- امام جمعه فین با بیان اینکه سرمایه گذاران برای توسعه اقتصادی منطقه در صنایع کوچک سرمایه گذاری کنند، گفت: حمایت از صنایع کوچک و متوسط در خنثی کردن تحریم ها مؤثر است.

به گزارش، حجت الاسلام سید باقر درخشان در خطبه اول پس از حمد پروردگار و توصیه به تقوی و پرهیز از معاصی، ایام اسارت اهل بیت و شهادت حضرت امام حسن مجتبی و حضرت رقیه را تسلیت گفت و اظهار کرد: تلخ ترین حادثه تاریخ، اسارت اهل بیت پیامبر (ص) بعد از فاجعه کربلاست.

وی افزود: نقش خطبه ها وروشنگری های صحیح امام سجاد (ع) وحضرت زینب (س) در خنثی سازی تبلیغات سو بنی امیه نقش مهمی بود که منجر به نابودی حکومت بنی امیه شد.

حضرت زینب در مجلس یزید فرمود ای یزید به خدا قسم تو نمی توانی ذکر ما اهل بیت را از بین ببری نخواهی توانست وحی را نابود کنی.

امام جمعه بخش فین در بخشی از خطبه دوم گفت: صنایع کوچک به عنوان یکی از عوامل بسیار تأثیر گذار در شکوفایی اقتصادی و اجتماعی کشور، از اهمیت بالایی برخوردار است وان هایی که شرایط توانمندی لازم را دارند نسبت به ایجاد این صنایع اقدام کرده سرمایه شان در راه ایجاد اشتغال به سمت ت


برچسب ها: خنثی کردن تحریم ها - صنایع کوچک و متوسط - صنایع کوچک - خنثی کردن تحریم - توسعه اقتصادی - صنایع - سرمایه گذاران
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از صنایع کوچک و متوسط در خنثی کردن تحریم ها مؤثر است

حمایت از صنایع کوچک و متوسط در خنثی کردن تحریم ها مؤثر است