مطالب مرتبط:
معرفی برگزیدگان جشنواره ملی عکس یاریگران زندگی
برگزیدگان اولین رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی جانا معرفی شدند
انتخاب 4 ایده قرآنی در میان برگزیدگان جشنواره جماران
انتخاب 4 ایده قرآنی میان برگزیدگان جشنواره جماران
​فراخوان جشنواره ملی پوستر بانک صادرات ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 14:102024-07-29فرهنگي

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی عکس «یاریگران زندگی»


برگزیدگان و شایستگان تقدیر جشنواره ملی عکس «یاریگران زندگی» از سوی آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

- برگزیدگان و شایستگان تقدیر جشنواره ملی عکس یاریگران زندگی از سوی آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، هیات داوران جشنواره ملی عکس یاریگران زندگی متشکل از علیرضا کریمی صارمی، محبوبه کیایی و مامک یحیی پور از میان 306 اثر رسیده به دبیرخانه از 131 شرکت کننده، پس از 2 مرحله بررسی و داوری در 4 گروه سنی کودکان (7 تا 10 سال)، نوجوانان (11 تا 17 سال)، اعضای ارشد (18 تا 22 سال)، بزرگسالان و مربیان کانون 9 اثر را به عنوان برگزیده و 2 اثر را در گروه سنی نوجوان شایسته تقدیر شناخت.

در گروه سنی کودکان (7 تا 10 سال)، آثار آیلین جهانگیری صالح از استان همدان، عسل شاه حسینی از استان مرکزی و مرضیه بیات از استان زنجان به عنوان برگزیده انتخاب شد.

همچنین در گروه سنی نوجوانان (11 تا 17 سال)، آثار باران عموزاده از استان تهران، پویا مهری و مریم رمضانی هر 2 از استان زنجان برگزیده و سجاد مولایی و نازنین نامدار نیز هر 2 از استان مرکزی به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.


برچسب ها: یاریگران زندگی - کانون پرورش فکری کودکان - جشنواره ملی - کودکان و نوجوانان - کانون پرورش فکری - آفرینش های ادبی - جشنواره
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی عکس «یاریگران زندگی»

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی عکس «یاریگران زندگی»