مطالب مرتبط:
سیدحسن نصرالله: لحن بیانیه رهبر انقلاب درباره ترور شهید هنیه از پیام حادثه کنسولگری محکمتر بود/ آیا رژیم صهیونیستی تصور می کند که فرمانده شهید اسماعیل هنیه را در تهران ترور کند، ایران ساکت می ماند؟
تصویر هوایی دیدنی از تشییع شهید هنیه توسط مردم ایران
ایران در قبال ترور شهید هنیه ساکت نمی ماند/پاسخ مقاومت به ترور فؤاد شکر حساب شده خواهد بود
گریه خواهید کرد، نمی دانید که از چه خطوط قرمزی تجاوز کردید| ایران در قبال شهید هنیه ساکت نمیماند
مراسم گرامیداشت شهید هنیه با حضور کاروان ورزشی ایران وفلسطین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 13:252024-08-02سياسي

ملت ایران خونخواه شهید هنیه است


، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز عبادی سیاسی شهر یاسوج با دعوت به تقوای الهی و دوری از گناه گفت: حیاتی که خداوند از انسان می خواهد حیات انسانی است این حیات به واسطه انجام احکام و معنویات محقق می شود .

آیت الله حسینی گفت: شیاطین انسان را در مسیر گمراهی قرار می دهد گاهی با شنیدن یک سخنرانی یا خواندن یک صفحه از قرآن و نهج البلاغه می تواند نجات بخش حیات انسان باشد.

امام جمعه یاسوج گفت: یکشنبه سالروز صدور فرمان مشروعیت است این فرمان و تشکیل مجلس برکات زیادی برای کشور داشت در ابتدا 156 نماینده در مجلس بودند که 60 نماینده متعلق به تهران بود.

وی افزود: سه شنبه سالروز انفجار بمب اتمی آمریکا در هیروشیما است در این حمله بیش از 160هزار انسان کشته و مجروح شدند این در حالی است که آمریکا که مدعی حقوق بشر است و این روزها در غزه و فلسطین حقوق بشر امریکایی را می بینیم که چه فجایعی در حال رخ دادن است اسراییل جنایت می کند و امریکا حمایت.

امام جمعه یاسوج با اشاره به روز خبرنگاز گفت: چهارشنبه هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار است این روز را تبریک می گوییم از تلاش و زحمات خبرنگاران تشکر می کنم و خبرنگاران مصلحت و صداقت در بیان را نیز باید مدنظر داشته باشند .


برچسب ها: انسان - آیت الله سید نصیر حسینی - خطبه های نماز عبادی - حیات - آیت الله - حقوق بشر - نماینده
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران خونخواه شهید هنیه است

ملت ایران خونخواه شهید هنیه است