مطالب مرتبط:
فاز نخست نیروگاه خورشیدی 280 کیلوواتی قم به بهره برداری رسید
بهره برداری از فاز نخست نیروگاه خورشیدی 280 کیلوواتی استان قم
افتتاح مرحله نخست نیروگاه خورشیدی 280 کیلوواتی استان قم
بهره برداری از مرحله نخست نیروگاه خورشیدی 13 مگاواتی در حاجی آباد
مرحله نخست نیروگاه خورشیدی حاجی آباد هرمزگان به بهره بهره برداری رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 16:102024-07-25اقتصادي

فاز نخست نیروگاه خورشیدی 280 کیلوواتی قم به بهره برداری رسید


مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق قم از بهره برداری فاز نخست نیروگاه خورشیدی 280 کیلوواتی استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و واگذاری زمین ملی خبر داد.

- قم- مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق قم از بهره برداری فاز نخست نیروگاه خورشیدی 280 کیلوواتی استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و واگذاری زمین ملی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، محمدرضا مهاجری در گفت وگویی بیان کرد: فاز نخست این نیروگاه شامل 180 کیلووات به بهره برداری رسیده و انتظار می رود بقیه توان این نیروگاه نیز به زودی تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل و بهره برداری کامل از این نیروگاه، امکان عرضه انرژی تولیدی در بورس سبز برای سرمایه گذار فراهم خواهد شد.

مهاجری همچنین بیان کرد: در صورت احداث نیروگاه های خورشیدی در زمین های شخصی، شهرک های صنعتی و شهرک های خورشیدی تا توان 3 مگاوات، امکان انعقاد قرارداد تضمینی با سازمان ساتبا به ازای تولید هر کیلووات ساعت به قیمت پایه 22000 ریال فراهم بوده و علاوه بر آن، امکان عرضه انرژی در بورس سبز و بهره مندی از مزایای معافیت از مدیریت بار و دیگر مزایا نیز وجود دارد.

وی در ادامه گفت: این نیروگاه از انرژی خورشید برای تولید برق استفاده می کنند، که یک منبع بی پایان و پاک انرژی محسوب می شود.


برچسب ها: بهره برداری - نیروگاه - نیروگاه خورشیدی - سرمایه گذاری بخش خصوصی - شرکت توزیع نیروی برق - خورشیدی - سرمایه گذار
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست نیروگاه خورشیدی 280 کیلوواتی قم به بهره برداری رسید

فاز نخست نیروگاه خورشیدی 280 کیلوواتی قم به بهره برداری رسید