مطالب مرتبط:
ناوگان اتوبوسی قم- نجف راه اندازی شد
راه اندازی خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف
خط مستقیم تهران نجف با ظرفیت 50 صندلی راه اندازی شد
VAR در ورزشگاه امام خمینی اراک راه اندازی شد
خبر خوش برای زائران اربعین/ راه اندازی خط مستقیم اتوبوس به نجف
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 17:502024-08-09سياسي

راه اندازی مدرسه جهادی در بسیج سازندگی


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور از راه اندازی مدرسه جهادی توسط این سازمان برای ارائه آموزش های مجازی و حقیقی به جهادگران سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد زهرایی ظهر جمعه در حاشیه رویداد چهارسوق جهادی در دانشگاه آزاد قوچان اظهار کرد: جریان حرکت های جهادی به عنوان یک جریان روبه جلو و رویشی در انقلاب توانسته بخشی از حل نظام مسائل کشور را در موضوعات کاملاً تخصصی، فناور پایه و محرومیت زدایی را بر عهده بگیرد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور از راه اندازی مدرسه جهادی در بسیج سازندگی به منظور آموزش، توانمندسازی و مهارت آموزی جهادگران خبر داد و افزود: این مدرسه جهادی تغذیه فکری و اندیشه ای خود را از اندیشکده جهادی بسیج سازندگی می گیرد یعنی مباحث نظری در اینجا پخته و کار پژوهشی انجام می شود و سپس در مدرسه به صورت مجازی و حقیقی دوره ها برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: قوچان میزبان 250 نفر از سرگروه های جهادی در دوره ای به نام چهارسوق بود که اعتلای تخصصی گروه های جهادی در دوره شهید سلیمانی ذیل این برنامه انجام و پس ازآن رسم جهاد و رسم هجرت انجام شد.

زهرایی بیان کرد: گروه های جهادی در این دوره های آموزشی با مبانی حرکت های جهادی منویات امامین انقلاب و نوع هجرت و خدمت آشنا شده و در موضوعات تخصصی آموزش های لازم به آنان دا


برچسب ها: بسیج سازندگی - رییس سازمان بسیج سازندگی - سازمان بسیج سازندگی کشور - سازمان بسیج سازندگی - سازندگی - رییس سازمان بسیج - راه اندازی
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مدرسه جهادی در بسیج سازندگی

راه اندازی مدرسه جهادی در بسیج سازندگی