مطالب مرتبط:
حرکت قابل تقدیر کشتی گیران ایران برای خداحافظی یک هموطن
حرکت قابل تقدیر کشتی گیران ایران برای خداحافظی یک هموطن
حرکت زیبای پهلوان امین میرزازاده پس از کسب مدال برنز
حرکت قابل تقدیر کشتی گیران ایران برای خداحافظی یک هموطن آفتاب نو | اخبار ورزشی
حرکت زیبای پهلوان میرزازاده؛ مدال برنز و شرافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 11:202024-08-07سياسي

حرکت از مجلس سنتی به مجلس نوین بدون نوآوری ممکن نیست


نخستین رویداد همتاتک، با حضور رییس مرکز پژوهش های مجلس، جمعی از نمایندگان مجلس و شرکت های غیردولتی پیمانکار سامانه های فعال در زمینه خدمات دولت الکترونیک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر نخستین رویداد همتاتک، با حضور بابک نگاهداری، رییس مرکز پژوهش های مجلس، روح الله متفکر آزاد، عضو هیأت رییسه مجلس، روح الله ایزدخواه، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، مهدی طغیانی، نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، سیدعلی یزدی خواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و شرکت های غیردولتی پیمانکار سامانه های فعال در زمینه خدمات دولت الکترونیک برگزار شد.

گفتنی است این رویداد با هدف ایجاد فضای گفت وگو درباره هوشمندسازی حکمرانی و بررسی ظرفیت های نوظهور در مسیر تحول به مجلس نوین برنامه ریزی شده است.

رییس مرکز پژوهش های مجلس در این رویداد به ضرورت تحول از مجلس سنتی به مجلس مدرن اشاره و اظهار کرد: مجلس یازدهم این روند تحولی را آغاز کرده و ما در مرکز پژوهش های مجلس نیز به تسریع این روند کمک می کنیم.

بیان اینکه تحول از مجلس سنتی به مجلس مدرن مبتنی بر کارآمد سازی، هوشمندسازی و شفاف سازی است، افزود: مرکز نوآوری مرکز پژوهش های مجلس با هدف رویکردهای نوآورانه در مسیر این تحول را در کنار به کارگیری از ظرفیت های بیرونی در تحقیق و توسعه، دنبال کند.


برچسب ها: رییس مرکز پژوهش های مجلس - مجلس - مرکز پژوهش های مجلس - مرکز پژوهش های - کمیسیون اقتصادی - دولت الکترونیک - رویداد
آخرین اخبار سرویس:

حرکت از مجلس سنتی به مجلس نوین بدون نوآوری ممکن نیست

حرکت از مجلس سنتی به مجلس نوین بدون نوآوری ممکن نیست