مطالب مرتبط:
آوارگی 9 درصد ساکنان نوار غزه طی یک هفته گذشته
بمباران گسترده مناطق مختلف غزه
بمباران گسترده مناطق مختلف غزه
بمباران این منطقه غزه/ شرایط وخیم شد
بمباران این منطقه غزه/ شرایط وخیم شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 10:452024-07-29بين الملل

مرحله سوم جنگ غزه: آوارگی ساکنان و توهم کاهش بمباران ها


در مرحله دوم جنگ نابودگرانه که توسط اشغالگران در نوار غزه به راه افتاد، نهادهای امنیتی، نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی این ایده را ترویج می کردند که مرحله سوم جنگ غزه با شدت کمتر و متمرکزتر خواهد بود.

- در مرحله دوم جنگ نابودگرانه که توسط اشغالگران در نوار غزه به راه افتاد، نهادهای امنیتی، نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی این ایده را ترویج می کردند که مرحله سوم جنگ غزه با شدت کمتر و متمرکزتر خواهد بود.

با آغاز این مرحله در روزهای اخیر، فریب اشغالگران و تلاش آن ها برای به بازی گرفتن افکار جهانی در خصوص این مرحله از نظر شدت و کوچ و آواره کردن مردم فلسطین آشکار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مرحله سوم جنگ غزه که اشغالگران طی سه هفته گذشته آغاز کردند، مشخص شد که عمداً به آوارگی فلسطینی ها علاوه بر بمباران هوایی و افزایش تهاجمات زمینی به مناطق مختلف ادامه می دهند.

غزه این هفته ها شاهد تهاجم به مناطق تل الهوا، الشجاعیه و بخش های شرقی خان یونس، علاوه بر بخش هایی از رفح و منطقه مرکزی بود که بازتابی از روایت گمراه کننده اشغالگران برای کاهش مساحت مناطق امن و به اصطلاح بشردوستانه است.

براساس گزارش وبگاه العربی الجدید ، طی روزهای گذشته، اشغالگران پس از تصمیم به انجام عملیات نظامی در شرق خان یونس و در حومه مناطق مرکزی نوار غزه، از ساکنان جنوب خا


برچسب ها: مرحله - اشغالگران - مرحله سوم - رژیم صهیونیستی - جنگ غزه - صهیونیستی - مرحله دوم
آخرین اخبار سرویس:

مرحله سوم جنگ غزه: آوارگی ساکنان و توهم کاهش بمباران ها

مرحله سوم جنگ غزه: آوارگی ساکنان و توهم کاهش بمباران ها