موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
واکنش حماس به تداوم کمک تسلیحاتی آمریکا به اسراییل
نظر عضو ارشد نُجَباء درمورد ضربه ایران به اسراییل
نظر عضو ارشد نُجَباء درمورد ضربه ایران به اسراییل
جزییات بسته تسلیحاتی اخیر آمریکا به اسراییل
آمریکا با فروش 20 میلیارد دلار تسلیحات نظامی به اسراییل موافقت کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 21:252024-08-14بين الملل

عضو ارشد حماس: آمریکا به دنبال تحت فشار قرار دادن اسراییل نیست


یک عنصر ارشد حماس در اظهاراتی گفت که این گروه در حال از دست دادن امید خود به آمریکا، به عنوان «یک میانجی گر» است و این کشور یا به دنبال تحت فشار قرار دادن اسراییل نیست و یا نمی تواند.

- یک عنصر ارشد حماس در اظهاراتی گفت که این گروه در حال از دست دادن امید خود به آمریکا، به عنوان یک میانجی گر است و این کشور یا به دنبال تحت فشار قرار دادن اسراییل نیست و یا نمی تواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسامه حمدان ، از رهبران جنبش حماس در گفتگو با خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس ، به شرایط منطقه، روند گفتگوهای آتش بس و مسئله میانجی گری آمریکا پرداخت.

وی در این گفتگو که شامگاه سه شنبه صورت گرفته و فردای آن، یعنی چهارشنبه توسط آسوشیتدپرس منتشر شده است، گفت: ما (حماس) درحال از دست دادن امید خود به توانایی آمریکا بعنوان یک میانجی گر برای دستیابی به آتش بس هستیم.

حمدان افزود: فقط در صورت تمرکز روی شرایط توافق ارائه شده در ماه می از سوی جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در دور جدید مذاکرات شرکت خواهیم کرد.

در ماه می، جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا با ارائه شروط آتش بس و معرفی آن به عنوان آتش بس پیشنهاد شده از سوی اسراییل ، از توافق پیشنهاد شده حمایت کرد و حماس نیز شروط ارائه شده را پذیرفت و در نهایت اسراییل با عدم پذیرش توافق و ارائه شروط جدید، از دستیابی به آتش بس


برچسب ها: آمریکا - از دست دادن - تحت فشار - دست دادن - اسراییل - حماس - آسوشیتدپرس
آخرین اخبار سرویس:

عضو ارشد حماس: آمریکا به دنبال تحت فشار قرار دادن اسراییل نیست

عضو ارشد حماس: آمریکا به دنبال تحت فشار قرار دادن اسراییل نیست