مطالب مرتبط:
20 پروژه مرمتی بازار تاریخی تبریز با مشارکت خیران و بازاریان اجرا شد
پروژه 500 میلیاردی طرح توسعه مرز باشماق در حال اجرا است
حسینی، نماینده موافق: وزرای پیشنهادی برنامه های خودشان را بر مبنای برنامه هفتم تنظیم کردند/ اگر دولت بتواند همین احکام برنامه هفتم را اجرا کند کافی است + فیلم
حسینی، نماینده موافق: وزرای پیشنهادی برنامه های خودشان را بر مبنای برنامه هفتم تنظیم کردند/ اگر دولت بتواند همین احکام برنامه هفتم را اجرا کند کافی است
اخراج سه مسئول ارشد دولت سیزدهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 19:252024-08-17سياسي

پروژه های نیمه تمام دولت سیزدهم در حال اجرا است


فرماندار پیشوا از پروژه های نیمه تمام دولت سیزدهم بازدید کرد و گفت: بعضی از پروژه های نیمه تمام دولت سیزدهم به اتمام رسیده و یا در حال اجرا است.

- ایسنا/تهران فرماندار پیشوا از پروژه های نیمه تمام دولت سیزدهم بازدید کرد و گفت: بعضی از پروژه های نیمه تمام دولت سیزدهم به اتمام رسیده و یا در حال اجرا است.

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا در بازدید از پروژه های نیمه تمام در دولت سیزدهم و پیگیری مصوبات سفر ریاست رییس جمهور شهید بیان کرد: دو باب مدرسه 15 کلاسه که ساخت آن پایان یافته و سفت کاری ساخت مسجد شهرک آژینه نیز به اتمام رسیده است.

وی افزود: واحدهای نیمه کاره شهرک آژینه که به بهزیستی واگذار شده است، پیگیری های آن انجام شده و با همکاری بنیاد مسکن و بهزیستی تا ده روز آینده مشکلات آن حل شده و به مدد جویان بهزیستی واگذار می شود.

تاجیک نوری با اشاره به بازدید از پروژه 47 هکتاری قانون جوانی جمعیت گفت: در این طرح با تجهیز و به کارگیری امکانات برای این زمین جهت واگذاری به 800 متقاضی طرح قانون خانواده و جوانی جمعیت اقدامات لازم انجام خواهد شد.

فرماندار پیشوا به دیگر اقدامات زیرساختی شهرستان پیشوا اشاره کرد و گفت: برای حل مشکلات آب شهرک صنعتی پیشوا و راه اندازی مخازن ذخیره آب اقدامات خوبی انجام شده است که در آن حفر چاه و انتقال


برچسب ها: پروژه های نیمه تمام - دولت سیزدهم - نیمه تمام - سیزدهم - پروژه - نیمه - فرماندار
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام دولت سیزدهم در حال اجرا است

پروژه های نیمه تمام دولت سیزدهم در حال اجرا است