مطالب مرتبط:
6 ورزش مفید برای کاهش کلسترول خون
فریاد خون خواهی شهید هنیه از قلب خلیج فارس + فیلم
سرلشکر باقری: نحوه خون خواهی شهید هنیه در حال بررسی است
«خون خواهی» سایت رهبر انقلاب وایرال شد +عکس
تشییع اسماعیل هنیه در تهران؛ سردار باقری از بررسی نحوه خون خواهی گفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 12:302024-08-02پزشكي

یک اهداکننده خون ناجی 3 نفر است


اسماعیل حقی ، با اشاره به اهمیت اهدای خون و ضرورت گسترش فرهنگ سازی در این خصوص اظهار داشت: اهدای خون یک فرایند حیاتی است که در آن فرد به صورت داوطلبانه مقداری از خون خود را برای استفاده در درمان بیماران نیازمند اهدا می کند که این خون می تواند در موقعیت های اضطراری، جراحی ها، درمان بیماری های خاص مانند کم خونی، سرطان و یا برای بیماران مبتلا به تصادفات و جراحات شدید استفاده شود.

وی در خصوص فواید اهدای خود گفت: اهدای خون فواید بسیار فراوانی دارد برای مثال اهدای خون به موقع به کاهش وزن کمک می کند و موجب بهبود تناسب اندام در بزرگسالان می شود و جدا از فواید از کار با اهدای خون می توانید جان سه نفر یا بیشتر را نجات دهید.

رییس هلال احمر شهرستان سرعین با اشاره به اقدامات سازمان انتقال خون در روز اهدای خون در شهرستان سرعین بیان داشت: همه ساله در شهرستان سرعین با همکاری ادارات و مسئولین شهرستانی گروه مجهز سیار انتقال خون استان اردبیل در سرعین مستقر و آماده خون گیری از اهداکنندگان این شهرستان می شود.

حقی  گفت: جمع اهدای خون این شهرستان در آخرین مرحله از خون گیری، قبل از خون گیری در روز اهدای خون امسال، 25 هزار و 650 سی سی بو که روال خون گیری به این صورت است که با بررسی های متخصص این امر فرد باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشد و هیچ بیما


برچسب ها: اهدای خون - اهدا - اهدای - شهرستان - سازمان انتقال خون - سرعین - فواید
آخرین اخبار سرویس:

یک اهداکننده خون ناجی 3 نفر است

یک اهداکننده خون ناجی 3 نفر است