مطالب مرتبط:
اجرای 70 درصد شبکه روابط سببی و نسبی در استان کرمان
بدرقه نمایندگان ورزش استان کرمان به مسابقات پارالمپیک فرانسه
پزشکیان در دیدار مجمع نمایندگان استان های فارس، سیستان و بلوچستان و کرمان: توانمندی، تخصص و سوابق مرتبط از ویژگی های وزرای پیشنهادی دولت است/ جلسات کاری با نمایندگان قبل از تشکیل رسمی دولت گواه اراده همکاری قوای مجریه و مقننه است
همسان سازی قرارداد معلمان و مدارس غیردولتی استان کرمان/ تشریح انواع دریافتی از والدین
پایان مسابقات کونگ فو قهرمانی استان آذربایجان غربی انتخابی کشوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 14:052024-08-12سياسي

وجود 266 زندانی جرائم غیرعمد در استان کرمان/ بدهکار دیه نداریم


مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان گفت: ورودی به زندان از ابتدای امسال نسبت به سال های گذشته افزایش داشته و اکنون 266 زندانی واجد شرایط (جرائم غیرعمد) داریم.

- ایسنا/کرمان مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان گفت: ورودی به زندان از ابتدای امسال نسبت به سال های گذشته افزایش داشته و اکنون 266 زندانی واجد شرایط (جرائم غیرعمد) داریم.

سیدحجت الله موسوی قوام ظهر امروز 22 مرداد ماه در نشست هیئت امنای ستاد دیه استان کرمان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 135 نفر مددجویان جرائم غیرعمد از زندان های استان کرمان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه 126 نفر از زندانیان آزاده شده، مرد و 9 نفر زن بودند، افزود: کل مبلغ بدهی این افراد 424 میلیارد و 815 میلیون تومان بوده که 70 درصد را اخذ رضایت شاکی داشتیم.

موسوی قوام با اشاره به اینکه سه میلیارد و 185 میلیون تومان آروده مددجو و عمدتا در قالب اعسار بوده، تصریح کرد: 14 میلیارد و 444 میلیون تومان از طریق ستاد دیه و کمک های مردمی و خیران پرداخت شده و منابع ستاد دیه کشور تاکنون 620 میلیون تومان برای آزادی این افراد بوده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: ورودی به زندان از ابتدای امسال نسبت به سال های گذشته افزایش داشته و اکنون 266 زندانی واجد شرایط داریم.


برچسب ها: استان کرمان - جرائم غیرعمد - زندان - کرمان - استان - غیرعمد - زندانی
آخرین اخبار سرویس:

وجود 266 زندانی جرائم غیرعمد در استان کرمان/ بدهکار دیه نداریم

وجود 266 زندانی جرائم غیرعمد در استان کرمان/ بدهکار دیه نداریم