مطالب مرتبط:
«کیش» غول پلاک گذاری خودروهای وارداتی در مناطق آزاد را مات کرد
پلاک گذاری خودرو های وارداتی با قانون چگونگی اداره مناطق آزاد در کیش
رییس پلیس راهور فراجا: آماده تسهیل تردد زائران اربعین هستیم
جزییات دریافت سهمیه سوختِ خودروهای وارداتی
جزییات دریافت سهمیه سوختِ خودروهای وارداتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 12:052024-08-06اقتصادي

توافق رییس پلیس راهور فراجا و منطقه آزاد کیش برای پلاک گذاری خودروهای وارداتی کیش


بر اساس این توافقنامه که با حضور رحیم سرهنگی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و سردار سید تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا به امضا رسید طرفین بر تقویت همکاری و بهبود خدمات پلاک گذاری خودروهای وارداتی به منطقه آزاد کیش تاکید کردند.

- بر اساس این توافقنامه که با حضور رحیم سرهنگی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و سردار سید تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا به امضا رسید طرفین بر تقویت همکاری و بهبود خدمات پلاک گذاری خودروهای وارداتی به منطقه آزاد کیش تاکید کردند.

با پیگیری سازمان منطقه آزاد کیش و بعد از سال ها توقف، از این پس پلاک گذاری خودروها وارداتی کیش براساس قانون چگونگی اداره مناطق آزاد انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، بر اساس این توافقنامه که با حضور رحیم سرهنگی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و سردار سید تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا به امضا رسید طرفین بر تقویت همکاری و بهبود خدمات شماره گذاری خودروهای وارداتی به منطقه آزاد کیش تاکید کردند.

طبق این توافق نامه که با احیای اختیارات ماده 65 قانون احکام دائمی توسعه کشور و آیین نامه راهنمایی و رانندگی مناطق آزاد – مصوب 1373 تنظیم شد، مقرر گردید ارسال تاییدیه انجام ضوابط قانونی به پلیس راهور جهت صدور پلاک ملی ویژ


برچسب ها: منطقه آزاد کیش - پلاک گذاری خودروها - سازمان منطقه آزاد کیش - منطقه آزاد - سازمان منطقه آزاد - خودروهای وارداتی - رییس هیات مدیره
آخرین اخبار سرویس:

توافق رییس پلیس راهور فراجا و منطقه آزاد کیش برای پلاک گذاری خودروهای وارداتی کیش

توافق رییس پلیس راهور فراجا و منطقه آزاد کیش برای پلاک گذاری خودروهای وارداتی کیش