مطالب مرتبط:
دولت محصول کار مشترک مجلس و رییس جمهور است |
دولت محصول کار مشترک مجلس و رییس جمهور است
«دولت» محصول کار مشترک مجلس و رییس جمهور است |
دولت محصول کار مشترک مجلس و رییس جمهور است/ تل آویو می داند از وقوع انتقام سخت ناگریز است
امامان جمعه استان تهران: مجلس در رای اعتماد به وزرای دولت وظیفه سنگینی بر دوش دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 16:002024-08-16سياسي

خطیب جمعه تهران: دولت محصول کار مشترک مجلس و رییس جمهور است


خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه دولت محصول کار مشترک مجلس و رییس جمهور است، گفت: پرهیز از شتابزدگی و رفتارها و سخنان هیجانی بسیار مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران در مصلای امام خمینی (ره) اظهار کرد: امیدوارم با آراستگی به مدارج اخلاقی و فضایل انسانی مبانی روشن و مستحکم عقلانی و قرآنی اعتقادی و آراستگی به عمل صالح در مسیر تقوا که تضمین کننده سعادت انسان و جامعه بشری است، گام برداریم.

وی ادامه داد: در روز 26 مرداد ماه، روزی که به نام زیبای، الهام بخش و افتخار آفرین آزادگان مزین است، به راستی روز آزادگی و سرافرازی است.

این روز، روز بزرگی برای ملت بزرگ ایران و فرزندان سلحشور آن است که از 6 ماه تا 10 سال در سلول ها و اردوگاه ها و آسایشگاه های پرشکنجه نیروهای بعثی صدام از همه ارزش ها و کمالات و سجایای اسلامی و انقلابی دفاع کردند و این ارزش ها را در برابر جامعه بشری عینیت بخشیدند و با ورود پیروزمندانه خود به ایران اسلامی زیباترین صحنه نشاط و سرور و افتخار را خلق کردند.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: اگر بگوییم روزهای ورود آزادگان به کشور پرافتخار پرشورترین و امید آفرین ترین روزهای تاریخ انقلاب است سخن گزافی نگفته ایم.


برچسب ها: سید محمدحسن ابوترابی فرد - محمدحسن ابوترابی فرد - رییس جمهور - نماز جمعه - خطبه های نماز جمعه - تهران - مصلای امام خمینی
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه تهران: دولت محصول کار مشترک مجلس و رییس جمهور است

خطیب جمعه تهران: دولت محصول کار مشترک مجلس و رییس جمهور است