مطالب مرتبط:
آگاهی بخشی به جامعه شرط موفقیت در برابر دشمنان است
شهادت یک نفر در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
دیپلماتی محبوب با دشمنان فراوان؛ بررسی مقاطع مهم «زندگی سیاسی» ظریف در سال های گذشته
شهادت یک نفر در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
اظهارات پسر شهید هنیه درباره نحوه شهادت پدرش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 12:352024-08-05سياسي

فرهنگ شهادت دشمنان نظام را مایوس کرده است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تمام دشمنان اسلام و نظام را مایوس و سرافکنده کرده است.

- مشگین شهر - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تمام دشمنان اسلام و نظام را مایوس و سرافکنده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح دوشنبه در یادواره 810 شهید مشگین شهر که در تالار اندیشه برگزار گردید اظهار کرد: مشگین شهر در طول تاریخ 810 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی داده است و این آرامش و آسایش در کشور به واسطه حرمت خون شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدا در تاریخ برگزاری یادواره خود نقش دارند تاکید کرد: امروزه ما باید با اراده راسخ آرمان شهدا را پیاده کنیم و راه آنها را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل تصریح کرد: چیزی که نظام ما را استوار و محکم حفظ کرده است همین یادواره ها و خون شهداست و مردم حافظ خون شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه ستون اصلی خیمه اسلام مقام عظمای ولایت است، تصریح کرد: ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و تا آخرین لحظه و با اراده راسخ از نظام جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا دفاع کنیم.


برچسب ها: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - فرهنگ ایثار و شهادت - فرمانده سپاه - حضرت عباس - مشگین شهر - ایثار و شهادت - استان اردبیل
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ شهادت دشمنان نظام را مایوس کرده است

فرهنگ شهادت دشمنان نظام را مایوس کرده است