مطالب مرتبط:
تولید سالیانه 150 تن آلوئه ورا در اسدآباد
روزانه 400 تن گوشت گرم وارد کشور می شود
پذیرایی روزانه 2500 زائر اربعین در موکب کنگاور ورودی استان کرمانشاه
کارت های روزانه پیکسل ورس امروز شنبه 27 مرداد 1403
فال روزانه / فال روزانه فردا شنبه 27 مرداد 1403 را اینجا بخوانید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 10:552024-08-17اقتصادي

قطعی آب روزانه در اسدآباد نداریم


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: اسدآباد در سال جاری قطعی آب روزانه نداشته و بیشتر قطعی های آب، قطعی شبانه است.

- ایسنا/همدان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: اسدآباد در سال جاری قطعی آب روزانه نداشته و بیشتر قطعی های آب، قطعی شبانه است.

مصطفی خزاعی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: هدررفت شبکه آب، مصرف غیرمتعارف و بالای شهروندان، نوسانات برق و گرمای بی سابقه از دلایل مهم قطعی های شبانه در این شهر است.

وی با بیان اینکه از سال 91 تا سال 1402 تعداد پنج حلقه چاه آب شرب برای شهر اسدآباد حفر شده بود، افزود: در سال گذشته شش حلقه چاه آب شرب برای شهر اسدآباد حفر شده که حفر این تعداد حلقه چاه آب شرب به اندازه 10 سال گذشته بوده است.

خزاعی تصریح کرد: حفر این تعداد از حلقه چاه های آب شرب موجب شد از اوایل مهرماه سال گذشته در اسدآباد مگر در موارد حوادث، قطعی آب نداشته باشیم اما در تیر ماه سال جاری به دلایل مختلف از جمله هدررفت آب، گرمای بی سابقه و مصرف بالا دچار قطعی های شبانه شده ایم.

وی با اشاره به انشعابات پشت کنتوری، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 43 مورد در شهر اسدآباد انشعابات پشت کنتوری شناسایی شد که 26 مورد از از موارد شناسایی شده قطع شدند ضمن اینکه در روستاها نیز با شناسایی 118 مورد انشعابات پشت کنتوری، تعداد


برچسب ها: اسدآباد - مدیر امور آب و فاضلاب - قطعی - شهرستان اسدآباد - قطعی آب - آب شرب - شهر اسدآباد
آخرین اخبار سرویس:

قطعی آب روزانه در اسدآباد نداریم

قطعی آب روزانه در اسدآباد نداریم