مطالب مرتبط:
ساخت3 هزارو400واحدنهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی
خاطرات هاشمی رفسنجانی، 2 مرداد 1380:‍ [جمهوری] آذربایجان منطقه نفتی البرز در دریای خزر را به شرکت های غربی واگذار کرده؛ به دستور رهبری، نیروی هوایی ایران مانع کار آنها شده و از محل رفته اند؛ احتمال بروز حوادثی هست
پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در سوم مرداد
3 تالاب آذربایجان غربی در دولت سیزدهم احیا شد
پویش «گلریزان کتاب» در کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی اجرا می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 14:402024-07-24اقتصادي

نوسازی مسکن در بافتهای فرسوده در آذربایجان غربی سرعت می گیرد


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از تخصیص بسته های تشویقی ویژه برای نوسازی مسکن در بافت های فرسوده خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از تخصیص بسته های تشویقی ویژه برای نوسازی مسکن در بافت های فرسوده خبر داد.

جلال تقی دخت 3 مرداد ماه در گردهمایی رزمایش بسیج نوسازی مسکن بازآفرینی شهری گفت: در راستای نوسازی و ایمن سازی منازل مسکونی بافت های فرسوده و سکونت گاههای غیر رسمی و محلات حاشیه شهر تسهیلات و بسته های تشویقی ویژه ای به متقاضیان تعلق می گیرد.

وی اظهار کرد: برای متقاضیان نوسازی مسکن در بافت های فرسوده تسهیلات بانکی از محل طرح نهضت ملی در کمترین زمان توسط بانک های عامل پرداخت و 50 درصد تخفیف در هزینه های صدور پروانه های ساختمانی توسط شهرداری ها ارائه می شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: با توجه به هماهنگی و تدبیر انجام شده با سازمان نظام مهندسی ساختمان برای اولین بار در سطح کشور، تخفیف 50 درصدی در هزینه های مجوز های نظام مهندسی به متقاضیان در استان تعلق می گیرد.

تقی دخت با اشاره به اینکه بسته تشویقی در زمینه حذف کسری پارکینگ و استفاده از فضاهای باز حتی معابر برای جبران کسری پارکینگ در نظر گرفته شده است، افزود: در


برچسب ها: بافت های فرسوده - آذربایجان غربی - اداره کل راه و شهرسازی - مسکن و ساختمان - نوسازی - سازی - آذربایجان
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی مسکن در بافتهای فرسوده در آذربایجان غربی سرعت می گیرد

نوسازی مسکن در بافتهای فرسوده در آذربایجان غربی سرعت می گیرد