مطالب مرتبط:
قیمت حبوبات شرکتی در میادین و بازار های میوه و تره بار تهران اعلام شد
قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازارهای میوه و تره بار
قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازارهای میوه و تره بار |
قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره بار
عملیات احداث زیرگذر جاده تهران در دماوند با اعتبار 500 میلیارد ریال آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 19:252024-08-04سياسي

کاهش بار ترافیک با احداث میدان میوه و تره بار شرق تبریز


در دویست و پنجمین جلسه ی علنی شورای اسلامی شهر تبریز لوایح شهرداری در خصوص شهروندان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در دویست و پنجمین جلسه ی علنی شورای اسلامی شهر تبریز لوایح شهرداری در خصوص شهروندان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

علیرضا نوای باغبان، عضو شورای شهر در این جلسه ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه و عرض تسلیت شهادت وی به تمامی مسلمانان، اظهار کرد: به هیئت رییسه ی جدیدی که امروز انتخاب شدند تبریک گفته و برای آقای شهرام دبیری که به عنوان معاون پارلمان رییس جمهور انتخاب شدند، آرزوی توفیق دارم.

وی ادامه داد: لایحه ی مطرح شده مسئله ی مشخصی است، در سه راهی بهشتی واقع در خیابان قره باغی، فردی به نام محمد پولادی 4 واحد مسکونی که مساحت هر طبقه ی آن 40 متر است به واحد خدماتی تبدیل کرده است و در سال 1401 شهرداری از بابت تغییر کاربری یک میلیارد و 290 میلیون تومان برآورد هزینه کرده است و این فرد نتوانسته این مبلغ را واریز نماید و این مسئله سال 1403 طول کشیده است.

وی افزود: در سال 1402 مبلغ تعیین شده بروزرسانی شده و مقدار سه میلیارد 600 میلیون تومان مشخص شده است، این فرد سال 1401، 300 میلیون تومان از مقدار تعیین شده را پرداخت کرده بود با که برآورد روز مبلغ مابقی 2 میلیارد 200 م


برچسب ها: شورای اسلامی شهر تبریز - شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - بحث و بررسی - میدان میوه و تره بار - شهر تبریز - شهروندان
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بار ترافیک با احداث میدان میوه و تره بار شرق تبریز

کاهش بار ترافیک با احداث میدان میوه و تره بار شرق تبریز