مطالب مرتبط:
واکنش دادستان نظامی تهران درباره ویدیوی برخورد گشت ارشاد با دو دختر نوجوان: مأموران حاضر در صحنه شناسایی و احضار شده اند
واکنش قوه قضاییه به ماجرای برخورد گشت ارشاد با دو دختر/ دادستان نظامی تهران: برای رسیدگی به شکایت خانواده دختر نوجوان شعبه ویژه بازپرسی تعیین شده/ از اولین اقدامات شناسایی و معرفی مأموران حاضر در صحنه بود
واکنش دادستان نظامی تهران به برخورد گشت ارشاد با دو دختر نوجوان
دادستان نظامی تهران درباره برخورد گشت ارشاد با دو دختر نوجوان: مأموران حاضر در صحنه شناسایی و احضار شده اند
توضیح دادستان نظامی تهران درباره برخورد تند گشت ارشاد با دختران نوجوان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 14:102024-08-07حوادث

واکنش دادستان نظامی تهران درباره ویدیوی برخورد گشت ارشاد با دو دختر نوجوان


شب گذشته فیلمی از برخورد گشت ارشاد با دو دختر نوجوان در فضای مجازی منتشر و درج شده که قاضی کشیک دادسرای نظامی تهران، دستور انتشار این فیلم را داده است.

- شب گذشته فیلمی از برخورد گشت ارشاد با دو دختر نوجوان در فضای مجازی منتشر و درج شده که قاضی کشیک دادسرای نظامی تهران، دستور انتشار این فیلم را داده است.

دادستان نظامی تهران در رابطه با انتشار فیلمی از برخورد با دو دختر نوجوان در فضای مجازی گفت: با آغاز تحقیقات، بازپرس ویژه، دستور جمع آوری کلیه ادله و مستندات، از جمله استخراج فیلم دوربین های مداربسته اطراف را به منظور ثبت در پرونده به ضابطین خاص صادر کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، شب گذشته فیلمی از برخورد با دو دختر نوجوان در فضای مجازی منتشر و درج شده که قاضی کشیک دادسرای نظامی تهران، دستور انتشار این فیلم را داده است.

  در همین رابطه دادستان نظامی استان تهران در حاشیه جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم نیرو های مسلح، با اشاره به این موضوع گفت: طی روز های اخیر گزارش و شکواییه ای به دادسرای نظامی تهران واصل شد و بلافاصله با ارجاع آن به بازپرس ویژه، تحقیقات دادسرا در این رابطه آغاز شد.

  حجت الاسلام والمسلمین کرمی گفت: با آغاز تحقیقات، بازپرس ویژه دستور جمع آوری کلیه ادله و مستندات، از جمله استخراج فیلم دوربین های مداربسته اطراف را ب


برچسب ها: دختر نوجوان - فضای مجازی - دادسرای نظامی - دادستان نظامی تهران - فیلم - نوجوان - نظامی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دادستان نظامی تهران درباره ویدیوی برخورد گشت ارشاد با دو دختر نوجوان

واکنش دادستان نظامی تهران درباره ویدیوی برخورد گشت ارشاد با دو دختر نوجوان