مطالب مرتبط:
استقرار 114 موکب قرآنی در طریق الحسین و اجرای پویش فجر عاشقی
استقرار 114 موکب قرآنی در طریق الحسین (ع) کشور عراق
استقرار 114 موکب قرآنی در طریق الحسین 
استقرار 114 موکب قرآنی در مسیر پیاده روی نجف_کربلا
استقرار 8 موکب نهاد کتابخانه ها در مسیر زائران اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 16:252024-08-21سياسي

استقرار 114 موکب قرآنی در طریق الحسین(ع)


دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور گفت: حدود ده سال است که فعالیت های قرآنی در مسیر اربعین آغاز شده و امسال به صورت ویژه تر 114 موکب قرآنی حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی با حضور در موکب حرم مطهر حضرت معصومه در دیدار با هادی محمودنژاد مدیر این موکب به تشریح فعالیت های قرآنی طریق الحسین علیه السلام پرداخت و اظهار داشت: در سالهای قبل یک رزقی نصیب خادمان قرآن شد و آن تقویت فعالیت های قرآنی مسیر مشایه و طریق الحسین علیه السلام است.

وی افزود: این کار هر سال با یک تنوع و با یک ابتکار خاصی به انجام می رسید که شامل اعزام قاریان ملی و بین المللی برای اجرای برنامه های قرآنی در این مسیر بود.

حجت الاسلام حسینی ابراز داشت: حدود ده سال است که فعالیت های قرآنی در مسیر اربعین آغاز شده و علاوه بر برپایی موکب های قرآنی که وجود داشته امسال به صورت ویژه تر یکصد و چهارده موکب قرآنی که خدمات قرآنی مختلف از جمله تصحیح قرائت نماز، ختم قرآن و اجرای پویش فجر عاشقی که شامل قرائت سوره فجر سوره امام حسین علیه السلام است را ارائه می دهند.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور گفت: با وجود پویش ها و قرعه کشی هایی که انجام می شود امسال یک اتفاقی اضافه شد و آن راه اندازی یک هزار و سیصد و چهارده موکب تک نفره تحت عنوان سفیر آیه ها در


برچسب ها: قرآنی - قرآن - طریق الحسین - فعالیت - موکب - شورای توسعه فرهنگ قرآنی - حجت الاسلام
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 114 موکب قرآنی در طریق الحسین(ع)

استقرار 114 موکب قرآنی در طریق الحسین(ع)