مطالب مرتبط:
ارتقای زیرساخت های ورزشگاه نصیری از اولویت های مهم استان است
اختصاص 9 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار در قالب اربعین به استان ایلام
تامین 20 میلیارد ریال برای مطالعه سیل بند جنوب در استان کرمان
مترو غرب استان تهران نیازمند 37 هزار میلیارد تومان اعتبار
ماندگاری هوای گرم تا پنجشنبه در استان یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 15:302024-08-11ورزشي

تامین اعتبار لازم برای آماده سازی ورزشگاه شهید نصیری یزد در دستور کار استان یزد


تامین اعتبار لازم برای آماده سازی ورزشگاه شهید نصیری یزد در دستور کار رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد: ارتقای زیرساخت های ورزشگاه شهید نصیری از اولویت های مهم استان یزد در حوزه ورزش است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، مجید دهقانی زاده در جریان بررسی روند بهسازی ورزشگاه شهید نصیری یزد برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال، گفت: براساس توافق صورت گرفته قرار است، 110 میلیارد تومان اعتبار به این امر اختصاص یابد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به اینکه مبلغ 30 میلیارد تومان از این اعتبار از محل مساعدت وزارت ورزش و جوانان و 30 میلیارد دیگر آن را شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تامین اعتبار خواهد کرد، افزود: از محل اعتبارات استانی نیز مبلغ 50 میلیارد تومان برای ارتقای زیرساخت های ورزشگاه شهید نصیری در نظر گرفته شده است.

به گفته دهقانی زاده، از محل اعتبارات 27/0 درصد ارزش افزوده استان، مبلغ ده میلیارد تومان و مابقی از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای آماده سازی این ورزشگاه پیش بینی شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با تاکید بر اینکه ارتقای زیرساخت های ورزشگاه شهید نصیری از اولویت های مهم استان در حوزه ورزش است، بیان داشت: این مهم در حال حاضر در دستور ک


برچسب ها: سازمان مدیریت و برنامه ریزی - میلیارد تومان - اعتبار - ورزشگاه - تامین اعتبار - استان یزد - رییس سازمان مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار لازم برای آماده سازی ورزشگاه شهید نصیری یزد در دستور کار استان یزد

تامین اعتبار لازم برای آماده سازی ورزشگاه شهید نصیری یزد در دستور کار استان یزد