مطالب مرتبط:
هدف از اجرای طرح سلام در بخش خصوصی چیست؟
اجرای بیش از 9 هزار میلیارد ریال طرح راهداری و زیرساختی در خوزستان 
870 روستای سیستان وبلوچستان برای اجرای طرح هادی قرارداد بسته شده است
اجرای 55 طرح عمرانی در حوزه سلامت استان قزوین
از اجرای طرح پرورش ماهی واحد ایوان تا راه اندازی زمین چمن مصنوعی ایلام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 15:152024-08-18اقتصادي

ضرورت اجرای طرح های آبخیزداری برای هدایت آب های روان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد اجرای طرح های آبخیزداری را برای هدایت آب های روان به ویژه ریزش های جوی به سفره های زیرزمینی ضروری دانست.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد اجرای طرح های آبخیزداری را برای هدایت آب های روان به ویژه ریزش های جوی به سفره های زیرزمینی ضروری دانست.

حمید ترابی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای عملیات پروژه آبخیزداری در حوزه آبخیز (زیردر) شمال شهرستان خلیل آباد با اعتبار یک میلیارد و 970 میلیون تومان گفت: اعتبارات اجرای پروژه بند خاکی به همراه سرریز سنگ و ملاتی از محل اعتبارات ملی به صورت اسناد خزانه اسلامی پرداخت می شود.

وی هدف از اجرای عملیات آبخیزداری در این حوزه را کنترل سیلاب و کاهش خسارت های ناشی از بارندگی های بیش از حد، حفاظت آب و خاک و جلوگیری از فرسایش و بهبود شرایط زیست محیطی، بهبود اشتغال و ارتقای سطح درآمد روستاییان و بهره بردار این حوزه که شامل دو رشته قنات به نام های جزرود و کوشه با حدود تقریبی 100 بهره بردار و همچنین وجود 7 حلقه چاه موتور که تعداد 3 حلقه از آن مربوط به امور آب شرب شهرستان و 4 حلقه چاه کشاورزی با تعداد تقریبی 250 بهره بردار است، اعلام کرد.


برچسب ها: آبخیزداری - طرح های آبخیزداری - شهرستان خلیل آباد - منابع طبیعی و آبخیزداری - آبخیز - اداره منابع طبیعی - سفره های زیرزمینی
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای طرح های آبخیزداری برای هدایت آب های روان

ضرورت اجرای طرح های آبخیزداری برای هدایت آب های روان