مطالب مرتبط:
خدمات رسانی 1250 پایگاه امداد و نجات به زوار اربعین در مرزهای کشور
هزار و 250 پایگاه امداد و نجات برای خدمت رسانی به زوار اربعین
ساخت پایگاه امداد و نجات به همت خانواده ای نیک اندیش
خدمات دهی بیش از یک هزار پایگاه هلال احمر به زائران اربعین
18 بالگرد هلال احمر به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 17:152024-08-02اجتماعي

خدمات رسانی 1240 پایگاه امداد و نجات به زائران در مرزها


دبیرکل جمعیت هلال احمر به منظور بررسی روند آماده سازی محل استقرار تیم های عملیاتی و پوشش امدادی هلال احمر خوزستان در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در آستانه راهپیمایی اربعین از این پایانه ها بازدید کرد.

- ایسنا/خوزستان دبیرکل جمعیت هلال احمر به منظور بررسی روند آماده سازی محل استقرار تیم های عملیاتی و پوشش امدادی هلال احمر خوزستان در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در آستانه راهپیمایی اربعین از این پایانه ها بازدید کرد.

یعقوب سلیمانی در این بازدید که امروز (12 مردادماه) انجام شد، با اشاره به هماهنگی با بخش های داخلی و بیرونی و برنامه ریزی انجام شده گفت: حدود یک هزار و 240 پایگاه امداد و نجات هلال احمر از مرزهای ورودی به زائران ایرانی و غیر ایرانی خدمات امدادی ارائه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه با مرزهای شلمچه، چذابه، مهران، خسروی و دیگر مرزها هماهنگی های لازم انجام شده است، افزود: بیش از 23 هزار نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر به صورت مستقیم درگیر برنامه اربعین امسال هستند.

سلیمانی گفت: بیش از 40 هزار و 500 پزشک و پرستار اعلام آمادگی کرده اند که عملیات پشتیبانی در خاک عراق را بر عهده بگیرند که این رقم نسبت به سال گذشته افزایش 40 درصدی داشته است.


برچسب ها: هلال احمر - دبیرکل جمعیت هلال احمر - پایگاه امداد و نجات - هلال احمر خوزستان - راهپیمایی اربعین - جمعیت هلال احمر - پایانه های مرزی
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 1240 پایگاه امداد و نجات به زائران در مرزها

خدمات رسانی 1240 پایگاه امداد و نجات به زائران در مرزها