مطالب مرتبط:
همایش سه ساله های حسینی در استان سمنان
وکیل: الهه محمدی از اتهام همکاری با دولت خارجی متخاصم تبرئه شد / تایید 5سال حبس به اتهام اجتماع و تبانی و یک سال به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام
مسابقات قرآن ویژه خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می شود
اولین جلسه هم اندیشی موسسان سالن های مستقل مطالعه برگزار شد
سومین نمایشگاه بین المللی سنگ های تزیینی و نما در مشهد برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 01:102024-08-11سياسي

اجتماع بزرگ «سه ساله های حسینی» در گناوه برگزار شد


همزمان با ایام سوگواری ماه صفر و به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) ، اجتماع بزرگ «سه ساله های حسینی »در مصلی جمعه گناوه برگزار شد.

- گناوه- همزمان با ایام سوگواری ماه صفر و به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) ، اجتماع بزرگ سه ساله های حسینی در مصلی جمعه گناوه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امام جمعه گناوه یکشنبه شب در این اجتماع با تسلیت ایام سوگواری ماه صفر و سالروز شهادت حضرت رقیه (س) و با تقدیر از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان این آیین معنوی اظهار داشت: در این ایام که مصادف با ایام اسارت آل الله است، در این مجلس جمع شده ایم تا یاد دختر سه ساله امام حسین (ع) را گرامی بداریم.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم افزود: شهدای مدافع حرم جان خود را در راه حفاظت و صیانت از مرقدهای شریف اهل بیت (ع) فدا کردند و نگذاشتند که مرقد حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) توسط دشمنان تخریب شود و قطعاً این شهدای والامقام به ویژه در این ایام معنوی مهمان خوان گسترده اهل بیت (ع) هستند.

وی گفت: امروز نیز در این مراسم معنوی جمع شده ایم تا یاد همه کسانی که باعث زنده نگه داشتن نام و یاد اهل بیت (ع) شده اند را گرامی بداریم.


برچسب ها: شهادت حضرت رقیه - سالروز شهادت - شهدای مدافع حرم - حضرت رقیه - گناوه - برگزار - سوگواری
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ «سه ساله های حسینی» در گناوه برگزار شد

اجتماع بزرگ «سه ساله های حسینی» در گناوه برگزار شد