مطالب مرتبط:
مرگ 4 کودک زیر 5 سال با مواد مخدر در تربت جام و صالح آباد از ابتدای سال
مرگ 394 نفر بر اثر غرق شدگی در تابستان سال 1402
آمار نگران کننده از مرگ بر اثر غرق شدگی در تابستان سال گذشته
اخبار حوادث امروز 9 مرداد، از قصاص قاتل سرباز وظیفه ابراهیم شکاکی پس از 16 سال در ارومیه تا جزییات مرگ تلخ دختر 4 ساله بر اثر هاری از زبان پدرش
مرگ 25 نفر بر اثر حوادث کار در آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 20:152024-07-30پزشكي

مرگ دلخراش 4 کودک زیر 5 سال بر اثر مسمومیت با مواد مخدر


معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام (خراسان رضوی) از یک فاجعه انسانی خبر داد و اعلام کرد که 4 کودک زیر 5 سال در شهرستان های تربت جام و صالح آباد بر اثر مسمومیت با مواد مخدر جان خود را از دست داده اند.

- معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام (خراسان رضوی) از یک فاجعه انسانی خبر داد و اعلام کرد که 4 کودک زیر 5 سال در شهرستان های تربت جام و صالح آباد بر اثر مسمومیت با مواد مخدر جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام از مرگ 4 کودک زیر 5 سال به دلیل مسمومیت با مواد مخدر در شهرستان های تربت جام و صالح آباد خبر داد.

منصوره مکارم، در گفت و گو با ایسنا گفت: متأسفانه از ابتدای سال 1403 تعداد 4 مورد مرگ کودک زیر 5 سال به دلیل مسمومیت با مواد مخدر (اپیوم ها) در شهرستان تربت جام و صالح آباد اتفاق افتاده است.

وی یکی از حوادثی که در شهرستان تربت جام منجر به آسیب و یا مرگ کودکان شده را مسمومیت با مواد مخدر برشمرد و افزود: بسیاری از حوادث با مراقبت و پیگیری والدین قابل پیشگیری اند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام بر عدم درمان کودکان بیمار با مواد مخدر و در دسترس قرار نگرفتن مواد مخدر برای کودکان تأکید کرد و افزود: مسمومیت با مواد مخدر یکی از علل مهم مرگ ناشی از مسمومیت های شیمیایی در کودکان است.


برچسب ها: تربت جام - مواد مخدر - مسمومیت - شهرستان - معاون بهداشت - صالح آباد - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

مرگ دلخراش 4 کودک زیر 5 سال بر اثر مسمومیت با مواد مخدر

مرگ دلخراش 4 کودک زیر 5 سال بر اثر مسمومیت با مواد مخدر