مطالب مرتبط:
اعزام 60 نفر مبلغه به کشور عراق
26 درصد زائرانی که از مرز مهران خارج شدند به کشور بازگشتند
خدمت رسانی مواکب اربعینی فارس در داخل و خارج از کشور
زائران اربعین چقدر ارز می توانند از کشور خارج کنند؟
اعلام میزان ارزی که زائران اربعین می توانند از کشور خارج کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 10:352024-08-18دانش

حذف 60 موسسه غیرقانونی اعزام دانشجو به خارج از کشور/ اپراتور ها حق تبلیغ ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد محمدی مسعودی درباره اقدامات وزارت علوم برای حمایت از موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور اظهار کرد: - مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان گفت: از 177 موسسه هم اکنون 117 موسسه اعزام دانشجو مجوز فعالیت دارند و یک سوم یعنی 60 موسسه از لیست سازمان امور دانشجویان لغو مجوز شده یا بنا بر دلایلی حذف شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد محمدی مسعودی درباره اقدامات وزارت علوم برای حمایت از موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور اظهار کرد: کارگروهی را با نام کارگروه نظارت بر موسسات اعزام دانشجو راه اندازی کرده ایم که متشکل از 6 وزارت خانه علوم، بهداشت، خارجه، اطلاعات، دادگستری و فرهنگ و ارشاد اسلامی است و وظیفه اعطای مجوز و نظارت بر عملکرد این موسسات را بر عهده دارد.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان در گفتگو با خبرگزاری آنا، افزود: شرط فعالیت موسسات در اعزام دانشجو به خارج از کشور دریافت مجوز از کارگروه مذکور است؛ در غیر اینصورت هر گونه اقدامی در این زمینه تخلف محسوب خواهد شد.

محمدمسعوی تصریح کرد: بازار اعزام دانشجو به خارج از کشور محیط جذابی را برای سوءاستفاده گران فراهم کرده است و فعالیت آنها به شکل های فردی، شرکتی یا دربستر مجازی انجام می شود.


برچسب ها: دانشجو - اعزام دانشجو به خارج - موسسات مجاز اعزام دانشجو - سازمان امور دانشجویان - اعزام - امور دانشجویان - دانشجویان
آخرین اخبار سرویس:

حذف 60 موسسه غیرقانونی اعزام دانشجو به خارج از کشور/ اپراتور ها حق تبلیغ ندارند

حذف 60 موسسه غیرقانونی اعزام دانشجو به خارج از کشور/ اپراتور ها حق تبلیغ ندارند