مطالب مرتبط:
حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت در ارتقای سلامت اداری و رفع آسیب ها نقش دارد
فعالان اقتصادی مکلف به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت هستند
تکلیف فعالان اقتصادی به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت
اعزام رایگان بازنشستگان تأمین اجتماعی به مشهدمقدس | مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی: طی چند روز آینده، ثبت نام مرحله دوم تسهیلات قرض الحسنه را آغاز می کنیم
نقش سازمان سیا در جنایت مدرسه تابعین+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 13:402024-08-12سياسي

نقش حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد در ارتقای سلامت اداری


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مصادف با سالگرد حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، بر اهمیت این نهاد و نقش آن در صیانت از کارکنان و حقوق مردم و رفع آسیب ها تاکید کرد.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مصادف با سالگرد حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، بر اهمیت این نهاد و نقش آن در صیانت از کارکنان و حقوق مردم و رفع آسیب ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن بابایی، در یکصد و بیست و دومین شورای عالی تحول و تعالی سازمان با اشاره به گرامیداشت روز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و اهمیت نقش این حوزه در صیانت از کارکنان و حقوق مردم و رفع آسیب ها، گفت: سند تحول قوه قضاییه، جایگاه و نقش حفاظت و اطلاعات در راستای صیانت از نیروی انسانی و پیشگیری از آسیب ها تاکید داشته و منویات رییس قوه قضاییه نیز موید همین امر است.

بابایی در ادامه گفت: فلسفه تشکیل حفاظت و اطلاعات در قوه قضاییه مصادف با 17 مرداد ماه در راستای تحقق سیاست ها و راهبردهای سند تحول و بر پایه آسیب شناسی شغلی و انجام اقدامات پیشگیرانه در جهت تقویت نیروی انسانی بوده تا خلاءها برطرف و امورات منسجم تر صورت پذیرد.

سهرابی مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز گفت: مطابق ارزیابی مجموعه حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، حفاظت این سازمان رتبه اول را بین دستگاه های قوه قضاییه کس


برچسب ها: قوه قضاییه - سازمان ثبت اسناد - سازمان ثبت اسناد و املاک - اطلاعات - ثبت اسناد و املاک - حفاظت - سازمان ثبت
آخرین اخبار سرویس:

نقش حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد در ارتقای سلامت اداری

نقش حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد در ارتقای سلامت اداری