مطالب مرتبط:
گرانی مهمترین دستگاه کاهش آلودگی خودروها!
آلودگی هوا به پایتخت بازگشت
خبر فوری برای تهرانی ها | این 3 منطقه در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار گرفتند
وضعیت قرمز آلودگی هوا در دو شهر خوزستان
دادستان به مسئله آلودگی هوا ورود کند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 15:552024-07-30اجتماعي

آلودگی هوا در حال کاهش است


خوشبختانه کاهش آلایندگی در حال رخ دادن است اما نباید اجازه دهیم با استقرار صنایع این وضعیت به حالت قبلی برگردد.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خوشبختانه کاهش آلایندگی در حال رخ دادن است اما نباید اجازه دهیم با استقرار صنایع این وضعیت به حالت قبلی برگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه در جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا که ظهر امروز در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با تاکید بر اینکه تبریک خالصانه به دولت جدید دارم و امیدوارم در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشند، تصریح کرد: ما با توجه به دِینی که به نظام و کشور و شهید جمهور داریم موظفیم مسایل و مشکلات کشور را حل کنیم.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: خوشبختانه کاهش آلایندگی در حال رخ دادن است اما نباید اجازه دهیم با استقرار صنایع این وضعیت به حالت قبلی برگردد.

سلاجقه ادامه داد: تکلیف و وظیفه ما این است که از مشکلات مردم در این زمینه بکاهیم و امیدوارم مصوبات کارگروه ملی بخش عمده این مسایل را حل کند.

در ادامه حسین فرشیدی - معاون بهداشت وزارت بهداشت - نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سازمان بهداشت جهانی در سال های اخیر بر مساله تاثیر آلودگی هوا بر گسترش بیماری ها در بین مردم کلانشهرها بسیار تاکید کرده است، تصریح کرد: اگر از محل مسئولیت های اجتماعی هزینه ای برای طرح مطالعات


برچسب ها: سازمان حفاظت محیط زیست - استقرار صنایع - حفاظت محیط زیست - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - آلایندگی - استقرار - کاهش
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا در حال کاهش است

آلودگی هوا در حال کاهش است