مطالب مرتبط:
فعالیت 190 سمن در استان زنجان
استان یزد 120 سمن فعال حوزه سلامت دارد
بهره برداری از 108 طرح آبرسانی در استان زنجان
فعالیت تعاونی های تولید روستایی استان بوشهر گسترش یابد
خرید تضمینی گندم در استان زنجان از 400 هزار تُن فراتر رفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 16:052024-08-13سياسي

فعالیت 190 سمن فعال دارای پروانه در استان زنجان


مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: با غربالگری های انجام شده در زمان حاضر 190 سازمان مردم نهاد در استان دارای پرونده و فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، صادق قهرمانی، در نشست صمیمی تشکل های مردم نهاد، گروه های جهادی و خیریه های استان که به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی برگزار شد، با بیان اینکه در دو سال گذشته شاهد جهت گیری خوبی در راستای مردمی سازی و مشارکت مردم در امور اتفاق افتاده است، اظهار داشت: در حال حاضر 190 سمن فعال دارای پروانه در استان فعالیت می کنند که تاکنون دستاوردهای خوبی هم داشتند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به اجرای موفق طرح مشارکت اجتماعی گفت: این طرح با هدف شناسایی ظرفیت ها و توانایی های سازمان های مردم نهاد، گروه های جهادی، خیریه ها و مؤسسات مردمی در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی اجرا شد که تا کنون استان زنجان در اجرای این طرح رتبه اول کشوری با 93 درصد پیشرفت در انجام فعالیت ها را کسب کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح رویداد نوآوری اجتماعی که در راستای تحقق سند تحول مردمی مبنی بر استفاده از نظرات و ایده های مردم در رفع مشکلات و کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد، افزود: در این راستا از مجموع 48 طرح ارسال شده به دبیرخانه رویداد نوآوری اجتماعی، طبق نظر هیئت


برچسب ها: استان - اجتماعی - استانداری زنجان - مشارکت اجتماعی - گروه های جهادی - مردم نهاد - مردم
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 190 سمن فعال دارای پروانه در استان زنجان

فعالیت 190 سمن فعال دارای پروانه در استان زنجان