موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
حزب اعتدال و توسعه 9 نفر را برای کابینه چهاردهم معرفی کرده است
روز 293 طوفان الاقصی|حزب الله جنگنده اسراییلی را فراری داد
هدف گیری مواضع ارتش صهیونیستی توسط حزب الله لبنان
رویارویی اسراییل و حزب الله اولین آزمون دیپلماسی هسته ای پزشکیان/ بازنگری مجدد توافق هسته ای ایران تا این زمان بعید به نظر می رسد
رویارویی اسراییل و حزب الله اولین آزمون دیپلماسی هسته ای پزشکیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 18:402024-07-25سياسي

حزب کارگر هفت نماینده را به خاطر مبارزه با فقر معلق کرد


؛  جان مک دانل در مقاله ای در روزنامه گاردین نوشت با این که طرح رفع محدودیت در پرداخت کمک دولتی به خانواده های دارای کودک را یک حزب سیاسی دیگر ارائه کرده بود، وی به همراه 6 نماینده حزب کارگر، به آن رای مثبت دادند، زیرا ریشه کنی فقر، موضوعی سیاسی یا بی اهمیت نیست.

سه شنبه شب در مجلس انگلستان، بر سر طرح حزب ملی اسکاتلند بحث شد که براساس آن، تصمیم دولت در سال 2010 میلادی، مبنی بر محدود کردن کمک های دولتی به حداکثر 2 فرزند در هر خانوار، لغو می شد.

حزب کارگر که در انتخابات اخیر با شعار تغییر، بیش ترین کرسی های مجلس را به دست آورد و دولت را در دست گرفته است، با این طرح مخالفت کرد و آن را برای دولت هزینه بر دانست.

به نوشته روزنامه دیلی میل، کی یر استارمر (Keir Starmer)، رهبر حزب کارگر و نخست وزیر جدید انگلیس، پس از مخالفت با افزایش شمار کودکانی که باید حمایت شوند، گرسنگی دهنده به کودک (Kid Starver) لقب گرفت.

به نوشته گاردین، با این که رهبر و سران حزب حاکم کارگر با این طرح مخالف بودند، 7 نفر از اعضای این حزب، به این طرح رای موافق دادند که مقامات حزب، بلافاصله آنان را از عضویت در حزب، معلق کردند.

همچنین 40 نفر از نمایندگان حزب حاکم نیز به جای مخالفت، به این طرح رای ممتنع دادند و شماری از هواداران حزب هشدار دادند استارمر ، بر روی بمب ساعتی نشسته است.


برچسب ها: حزب کارگر - کارگر - دولت - حزب ملی اسکاتلند - نماینده - روزنامه - روزنامه گاردین
آخرین اخبار سرویس:

حزب کارگر هفت نماینده را به خاطر مبارزه با فقر معلق کرد

حزب کارگر هفت نماینده را به خاطر مبارزه با فقر معلق کرد