مطالب مرتبط:
قدردانی از فعالان امر به معروف و نهی از منکر مراغه
راه اندازی سامانه «سو» ستاد امر به معروف استان بوشهر
کد مورس همستر کامبت امروز 14 مرداد + آموزش وارد کردن
آموزش نصب بازی همستر کامبت
پروژه آشوب خارج از مرزها کلیدخورد/بازداشتی هادرتگزاس آموزش دیدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 13:102024-08-04سياسي

آموزش 50 مربی امر به معروف و نهی از منکر


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: 50 مربی امر به معروف و نهی از منکر آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ حجت الاسلام بهروزی در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: در مجموعه های مختلف اداری متقاضیانی از آموزش عالی، مجموعه های آموزشی، و آموزش پایه برای تربیت مربی داشتیم که هم اکنون 50 مربی آموزش های لازم را فرا گرفته اند که برای 20 نفر از آنها گواهی صادر می شود.

وی افزود: این فعالیت رسانه ای در فضای مجازی، خبرگزاری ها و صداو سیما است که محتوا و مسائل امر به معروف را از طریق این رسانه ها تولید و منتشر می کنیم که در این زمینه چند فیلم کوتاه 8 ثانیه ای، 10 ثانیه ای و 12 ثانیه ای با موضوع آسیب های اجتماعی و کم کاری در دستگاه های اجرایی تولید و منتشر خواهیم کرد.

بهروزی از انتشار ماهنامه امر به معروف خبر داد و اضافه کرد: تفاهم نامه ای آموزشی با اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه، صداوسیما و سازمان صمت هم با هدف انتشار فعالیت های ستاد منعقد کرده ایم.

وی بیان کرد: یک سامانه نظارتی به نام (سو) را ایجاد کردیم تا مردم با نام نویسی قبلی که در آن انجام داده و با تایید اطلاعات شناسنامه ای، گزارش های خود را در 18 عرصه ثبت کنند.


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - امر به معروف - آموزش - نهی از منکر - معروف - ستاد امر به معروف و نهی - خبرگزاری صدا و سیما
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 50 مربی امر به معروف و نهی از منکر

آموزش 50 مربی امر به معروف و نهی از منکر