مطالب مرتبط:
حضور سیمایی در وزارت علوم باعث جبران عقب ماندگی رشته های علوم انسانی می شود/ امیدوارم او حقوق ضایع شده دانشجویان و اساتید را به آنها بازگرداند
محمد مهاجری: عراقچی یک وزیر لایق، شایسته و مناسب است/ جبهه پایداری تا جایی که بتوانند دروغ بگویند، راست نمی گویند/ قالیباف در برخورد با دولت سعی کرده همان نگاه وفاقی پزشکیان را ادامه بدهد/ امیدوارم مجلس همه وزرا را تأیید کند
حضور سیمایی در وزارت علوم باعث جبران عقب ماندگی رشته های علوم انسانی می شود/ امیدوارم حقوق ضایع شده دانشجویان و اساتید به آنها بازگردد
ایزدیاز: امیدوارم بهتر از پارالمپیک لندن و ریو مسابقه دهم
صادقیانی: امیدوارم بازیکنانم در زمین مسابقه خودشان باشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 17:552024-08-19ورزشي

مطمئنم که پارالمپیکی ها موفق ظاهرمی شوند/امیدوارم ناداوری رخ ندهد


معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم شرایطی رخ دهد که ورزشکاران پارالمپیکی روند صعودی در پاریس داشته باشند.

- معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم شرایطی رخ دهد که ورزشکاران پارالمپیکی روند صعودی در پاریس داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد شروین اسبقیان در مراسم بدرقه کاروان اعزامی ورزشکاران ایران به مسابقات پارالمپیک 2024 پاریس اظهار داشت: همانند ورزشکاران المپیکی با برنامه ریزی که از قبل وزارت ورزش و جوانان انجام داده بود، امروز از مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران در رقابت های پارالمپیک 2024 را با حضور وزیر ورزش و رییس کمیته ملی پارالمپیک برگزار کردیم.

او ادامه داد: قطعاً چنین برنامه هایی باعث ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران خواهد شد.

اتفاقات خوبی در المپیک 2024 رخ داد که امیدوارم مسیر صعودی آن را در پارالمپیک پاریس با برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد باشیم.

معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در رابطه با پاداش ورزشکاران مدال آور پارالمپیک 2024 گفت: همانطور که وزیر ورزش و جوانان قول داده بودند همانند مدال آوران المپیکی از مدال آوران پارالمپیکی نیز تقدیر خواهد شد و جوایز یکسان است.


برچسب ها: پارالمپیک - وزارت ورزش و جوانان - المپیک - ورزش - ورزشکاران - ورزش و جوانان - پارالمپیکی
آخرین اخبار سرویس:

مطمئنم که پارالمپیکی ها موفق ظاهرمی شوند/امیدوارم ناداوری رخ ندهد

مطمئنم که پارالمپیکی ها موفق ظاهرمی شوند/امیدوارم ناداوری رخ ندهد