مطالب مرتبط:
سردار رادان: امکان تردد زوار اربعین از مرز دریایی امکان پذیر شد
تردد روان در جاده های شمال/ ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی کشور
سردار رادان: امکان تردد زوار اربعین از مرز دریایی فراهم شد
تردد روان در جاده های شمال| ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی کشور
ثبت 29 میلیون تردد از محورهای مواصلاتی قزوین در ماه گذشته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 15:052024-07-24اجتماعي

هموارسازی تردد زوار اربعین در محورهای مواصلاتی پیرانشهر


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از انجام اقدامات لازم برای استقبال از زائرین اربعین حسینی از ابتدای سال جاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از انجام اقدامات لازم برای استقبال از زائرین اربعین حسینی از ابتدای سال جاری خبر داد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در رابطه با اقدامات انجام گرفته به منظور تردد ایمن زوار اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر در جوار پایانه مرزی تمرچین گفت: در همین راستا 90 کیلومتر از محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین در حوزه استحفاظی پیرانشهر خط کشی شده و این عملیات تا زمان اتمام طرح تردد زوار ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه علائم جاده ای شامل نصب انواع تابلوهای اخباری و انتظامی در محورهای ارتباطی، نقش مهمی در افزایش ضریب ایمنی راه ها دارد، تصریح کرد: برای تردد ایمن زائرین اربعین در 3ماه سال جاری 227 مورد تابلو و علایم هشدار دهنده جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر نصب شده است.

این مقام مسئول محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر را یکی از محورهای مهم تردد زائرین اربعین دانست و یاد آور شد: با هدف ایمنی محورهای مواصلاتی این شهرستان، عملیات تسطیح، رگلاژ و شانه سازی بطول 200 کیلومتر، نخاله بر


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - آذربایجان غربی - اربعین حسینی - محورهای مواصلاتی - حمل ونقل جاده ای - محورهای - مدیرکل راهداری
آخرین اخبار سرویس:

هموارسازی تردد زوار اربعین در محورهای مواصلاتی پیرانشهر

هموارسازی تردد زوار اربعین در محورهای مواصلاتی پیرانشهر