مطالب مرتبط:
شناسایی و دستگیری باند آدم ربا در تبریز
دستگیری باند زمین خواران 6 هزار میلیاردی و خودرو های لوکس
اعترافات تلخ جوانی که به خاطر« نگاه خیابانی» آدم کشت
روایت دیدنی فصل شیدایی از آدم تا خاتم در یاسوج
آدم کشی پیشه دولت های مستکبر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 11:002024-08-09حوادث

شناسایی و دستگیری باند آدم ربا در تبریز


رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری باند 6 نفره آدم ربا و همچنین رهایی گروگان در بند این باند با انجام عملیات ضربتی در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی ، سرهنگ محمدتقی سلطانی گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر ربایش یکی از شهروندان تبریزی توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان تلاش گسترده ای را برای رهاسازی فرد ربوده شده آغاز کردند و با انجام اقدامات تخصصی سرنخ هایی از هویت متهمان و محل نگهداری گروگان در حاشیه شهر تبریز به دست آمد که در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه آنها شدند.

سلطانی اظهار کرد: با اخذ مجوز از مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه تعداد 6 نفر از اعضای باند آدم ربا دستگیر و گروگان نیز بدون هیچ گونه خسارت مالی و جانی از اسارت ایشان رها و به آغوش خانواده بازگشت.

وی با اشاره به اینکه متهمان در ابتدا منکر بزه ارتکابی بودند ادامه داد: آنها در مواجهه با دلایل مستدل و مستند، چاره ای جز اعتراف نداشتند و همگی به بزه انتسابی معترف شدند که در بررسی های صورت گرفته علل و انگیزه متهمان برای ربایش اختلافات مالی اعلام شد.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - تبریز - آدم ربا - پلیس آگاهی - گروگان - دستگیر - آذربایجان
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری باند آدم ربا در تبریز

شناسایی و دستگیری باند آدم ربا در تبریز