مطالب مرتبط:
آزادی یک زندانی با کمک همسر یک شهید
آزادی بیست زندانی توسط محسن چاووشی
فراهم شدن زمینه آزادی 690 زندانی استان کرمان توسط بسیج حقوقدانان
آزادی 80 زندانی با همت بسیج جامعه حقوقدانان ایلام
آزادی 133 زندانی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سفر هیأت قضایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 14:502024-07-29حوادث

آزادی 4 زندانی از زندان ارومیه


درپی بازدید سحرگاهی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاون دادسرای انتظامی قضات از زندان ارومیه زمینه آزادی 4 زندانی فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی   رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی سحرگاه روز دوشنبه 8 مرداد ماه به همراه معاون دادستان انتظامی قضات و دادستان مرکز استان در بازدیدی 5 ونیم ساعته  از زندان ارومیه بازدید.

کرد.

عتباتی و همراهان ابتدا از بخش مراقبت الکترونیک زندان بازدید  و از چگونگی استفاده زندانیان از پابند الکترونیک اطلاع حاصل کردند سپس در کانون اصلاح و تربیت حاضر شدند و ضمن بازدید از بخش های مختلف آن با مددجویان گفتگو و مشکلات آنها را استماع و دستورات لازم را صادر نمودند.

سپس از بند نسوان و کارگاه های فرشبافی و خیاطی آن بازدید و پای صحبت های برخی از مددجویان نشستند و دستورات لازم را به درخواست های آنان صادر نمودندو متعاقب آن مهد کودک مخصوص فرزندان مادرانی که محبوس بودند را بازدید و از کم و کیف خدمت رسانی به ایشان اطلاع حاصل کردند.

برنامه بعدی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی و همراهان بازدید از کارگاه های حرفه آموزی و اشتغال بنیاد تعاون زندانیان شامل کارگاه فرشبافی، خیاطی، شیرینی پزی، نجاری، مبل سازی و نانوایی بود که زندانیان زیادی در آنها مشغول کار و حرفه آموزی ب


برچسب ها: آذربایجان غربی - استان آذربایجان غربی - بازدید - زندان - رییس کل دادگستری - آذربایجان - دادگستری آذربایجان غربی
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 4 زندانی از زندان ارومیه

آزادی 4 زندانی از زندان ارومیه